21 septembrie 2024

Intalnirea cu profesorul bufnita

Cele doua eleve au ajuns la scoala, unde s-au intalnit cu profesorul bufnita, unul dintre spiritele padurii. 


Sau este profesoara? Pentru ca este imbracata cam feminin. Am lucrat bufnicioara dupa tutorialul de aici si sunt foarte multumita de ce a iesit, doar romburile de pe burtica sunt cam oblice, pentru ca nu am fost atenta. Si de entuziasm am cusut aproape tot si pe urma am realizat ca nu am pus agatatoarea, intentionam sa o pun. Asta este, la urmatoarea 😀.




Cele doua eleve abia asteapta sa vada ce vor invata de la aceasta profesoara dragalasa. 

Daca va intrebati ce am reciclat la acest proiect, nu au fost prea multe dar totusi este ceva. Pe langa atele cu care am cusut, din interminabila rezerva de care am tot vorbit, maroul ochisorilor nu este din fetru, pentru ca nu am avut fetru maro inchis. Am avut in schimb o bucata de polar kaki inchis, spre maro, ramasa de cand am scurtat niste pantaloni, asa ca am taiat de acolo rondelele care formeaza irisul ochilor.

4 comentarii:

  1. Un alt super profesor drăgălas cu care fac cunostință azi. Oare merge pe post de breloc mica ta profesoară? Ar fi bun de pază la dulapul cu rechizite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, daca intri pe link o sa vezi ca in tutorial chiar breloc este destinatia obiectului. Eu pur si sinplu am uitat sa ii atasez in partea de sus o gaica mica. In ultimul timp uit cam multe vad ca. Nu am avut imprimanta la indemana pentru ca am inceput sa lucrez in concediu si la imprimanta mea de mult s-a uscat cartusul, dar am copiat pe de ecran pe o coala modelul, si a iesit perfect ca marine.

      Ștergere
  2. Cat este de draguuuuut! 💗 La un moment dat am vrut sa fac si eu niste bufnicioare de gen, pentru baieti.. stau acum si ma intreb daca am facut totusi ceva sau doar am vrut. In momentul acesta chiar nu imi amintesc =)))).
    Oricum - m-am bucurat mult sa descopar ce profesor haios au intalnit Ocean si Ilincuta. Este un dragut - imi place enorm. Cromatica superba, el atat de frumos lucrat.
    Mi-a adus atat de multa bucurie si chiar aveam nevoie multa azi :).
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate isi amintesc baietii?
      Daca a putut aduce bucurie insemna ca si-a atins scopul 😘

      Ștergere