4 octombrie 2024

Felicitare cu elemente din plastic

 Am ratat doua teme la transformarile creative, ambele din luna iunie, avand ca material plasticul. Sper sa o recuperez si pe a doua, acum in sfarsit am ajuns sa prezint felicitarea cu elemente din plastic. Culmea ca plasticul este decupat inca din iunie, dar nu am avut inspiratie, pana zilele trecute, cand toate s-au asezat singure. 


Cele doua bucati de la colturi si floarea folosita pe post de stea le-am decupat din tavita de plastic a unei cutii cu bomboane de ciocolata. Acum cateva zile mi-au cazut ochii pe resturile de carton ale altei cutii, cateva bucati puternic colorate pe care le-am decupat si le tineam pe birou. Brusc, fasiile inguste s-au aliniat sub forma de bradut si felicitarea a devenit clara in mintea mea. Am lipit toate elementele cu E6000, are un varf ingust si ieste cantitate mica, si nu cred ca plasticul ar sta pe hartie lipit cu altceva. Am mai adaugat cateva mici autocolante, urarea, cadoul de sub brad si clopoteii, si imi place ce a iesit! Poate va ganditi ca inca este departe Craciunul, dar nu este chiar asa. Mai sunt doua luni si jumatate, trec ca un nor. 


Un comentariu:

  1. Iar am uitat azi de adezivul asta sa il caut. Se pare ca incep pregatirile pentru sarbatori! Parca timpul trece fulgerator.
    Stilul asta de pomisor imi place mult. Arata de efect cu mult auriu pe langa el.
    Felicitari, Pompilia! Weekend cu noi inspiratii!❤️😘

    RăspundețiȘtergere