5 octombrie 2024

Palcul de ciupercute magice

 In Padurea Verde, Ocean si Ilincuta, insotite de profesoara Bufnita au intalnit un palc de ciupercute. Frumoase si letale, dar capabile de magie. Convinse ca nici o intalnire nu este intamplatoare, cele trei s-au oprit la o discutie cu ciupercutele. Cand au auzit despre proiectul provocarilor verzi, ciupercutele le-au povestit celor trei despre originea lor, care este o transformare-reciclare. In viata anterioara au fost un cofrag pentru oua, si cum in casa in care s-au consumat ouale materialele care pot fi refolosite nu se arunca, au fost readuse la viata sub forma unor ciupercute. 


Ocean si Ilinca se plimba de la inceputul aventurii lor printr-o padure nesfarsita de un verde intens, si de fiecare data cand vorbesc despre padurea lor imi aminntesc de niste desene din copilarie, Povestiri din padurea verde. Daca bine retin erau facute in RDG, singura Germanie cu care era voie sa fim prieteni pe atunci. Nu mi le amintesc foarte bine, dar stiu ca mi-au placut foarte mult. 

Un comentariu:

  1. Numele de Povestiri din Padurea Verde imi e foarte cunoscut - va trebui sa o intreb pe Mami ... :).
    Ciupercutele sunt geniale. Si perfecte ca marime. Ce idee tare ai avut :D.
    Eu voiam sa fac iar din dopuri (si am dopuri) dar nu prea mi-a iesit faza cu cioplitul lor. Hmm.. Sa vedem pana luni ce se va lega (am termen.. hahaha)
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere