11 octombrie 2024

Reflexii în oglindă - aurora boreala?

 Am pus semnul întrebării pentru că nu cred că este cu adevărat aurora, și nici nu este un fenomen natural. Am văzut multe fotografii și filmări cu aurora boreala și toate arată foarte diferit, nu este statică și nici complet roșie. Abia în acest an am văzut imagini cu cerul roșu. 




Această stranie coloratură este de noaptea trecută, chiar la miezul nopții. Eu nu mai reușesc să stau până la acea oră decât în concedii, care sunt puține și rare, pentru că mă trezesc înainte de 6. Dar după ce anul acesta am tot văzut imagini cu fenomenul, l-am rugat pe soțul meu să mă trezească dacă vede din întâmplare ceva. Se vede destul de puțin pentru că stăm la etajul 1 și blocul din față ne blochează serios vederea. 

Aveam altceva pregătit pentru reflexiile în oglindă găzduite de Carmen, dar ieri nu am reușit să postez, așa că am schimbat. 

6 comentarii:

  1. Este un fenomen bizar la noi. Si imi pare bine ca ai postat asa ceva pentru ca imi propusesem sa mai caut info. Si nu am mai ajuns. Multumesc pentru reamintire.
    E un rosu destul de puternic. Se vede perfect in poza.
    Weekend placut, Pompilia!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se vede mai intensă culoarea in fotografii decât s-a văzut în realitate, fotograful meu 😘 zice că telefonul captează mai multă lumină decât vede ochiul. Destul de greu de găsit informații, să ne ții la curent cu ce găsești.

      Ștergere
  2. Eu nu am vazut si nu imi pare rau. Cerul era asa la noi cand aveam petrochimia :)))))) sa nu razi. Nu imi lipseste. Nici roseata aia si nici duhoarea cand batea vantul din respectiva directie. Duhori si poluari avem si acum si poate si mai rele...
    Dar chiar ma bucur ca ai facut poze ca sa vad si eu... :*
    Pup cu drag.
    Sa fie sa fim bine, ca altfel.. ce sa zic. Dar dee vreo trei zile se simte ciudata atmosfera ... si ca sa fiu sincera mi se pare un pic cam ciudat ca o tot tinem in furtuni electromagnetice si explozii solare :)))).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr nu sună bine. In ce privește furtunile electromagnetice, de câțiva ani a început un ciclu de maxim solar care va atinge intensitatea maxima abia la sfârșitul anului viitor.

      Ștergere
  3. Si eu am prezentat acum cateva luni "aurora boreala" de la mine din curte... E ciudat si total anormal, dar... Astea sunt vremurile pe care le trăim!
    Totusi, indiferent ce o fi, este deosebit! 😉
    Un weekend placut sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un fenomen spectaculos, am văzut atunci postarea ta. Dar până anul acesta nu am mai văzut așa ceva, nici în imagini pe internet, asta mi se pare ciudat.

      Ștergere