12 octombrie 2024

Profesorul Vulpe

 Aventura celor două păpuși în pădure continuă cu întâlnirea cu Profesorul Vulpe, cadru didactic al școlii din pădure. Ce predă Profesorul Vulpe? Hmmm, in tradiția populară vulpea este întruchiparea șireteniei. Este adesea denumită "vulpea cea șireată". Toți copiii știu că ursul nu are coadă pentru că l-a păcălit vulpea. Mă rog, cel puțin generația noastră, de cei de acum mă cam îndoiesc. Probabil va preda tehnici de supraviețuire...


Și-au făcut cu toții o fotografie de grup, pentru a participa la provocările verzi

Vulpea este confecționată dintr-un tub de la hârtia igienică, și s-ar înscrie și la transformările creative, dar nu știe unde s-ar putea încadra, poate la tema fi creativ, dacă este vulpița considerată compatibilă cu Halloween. Poate la culoare 😃? Apropo de culoare, am colorat cu o culoare portocalie dintr-un set primit de la Rux, acrilic portocaliu nu am. Și nici galben și roșu. Când am colorat capul vulpiței am udat creionul și culoarea este intensă și uniformă, dar la corp și coadă am colorat normal, fără să mai ud creionul, pentru că era foarte târziu și picam de somn. Diferența este mare și clar în favoarea capului, doar că este un procedeu migălos și pe suprafețe mari mai dificil de aplicat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu