6 octombrie 2024

Felicitare - transformări creative

 Am reusit sa raspund provocarii Mihaelei de a realiza in cadrul transformarilor creative o felicitare folosind ca materie prima rola de la hartia igienica. Destul de dificil la prima vedere, ca nah, sunt la mare distanta aceste role de ideea de festiv 😄. Dar in cele din urma am reusit, din nou cu o felicitare cu tematica de iarna. asa s-au potrivit materialele. 

Am folosit o rola de mari dimensiuni, careia i-am scos partea interioara (daca va uitati cu atentie, rolele au doua straturi de carton). Dupa ce a ramas un singur strat a devenit destul de maleabila. Am aplatizat rola, am taiat pe lateral pe una din indoituri si am obtinut o felicitare care se deschide, aproape patrata. Cautand o hartie potrivita pentru decorare am gasit o punga pentru cadouri cu oameni de zapada, din care am taiat o bucata. Ca sa intre omul de zapada in intregime pe carton, am intors felicitarea astfel incat sa se deschida in sus, nu in lateral. Am "invechit" putin imaginea cu acrilic maro si bitum, dar foarte foarte putin, si am lipit un autocolant auriu. 



Interiorul este decorat cu acrilic alb si cu doua autocolante aurii. A ramas suficient spatiu liber incat sa se poata scrie o urare. Sincer, dupa ce am pus albul pe hartie mi se pare ca arata chiar foarte bine, pare un pergament vechi si doar liniile oblice ii tradeaza originea. 



5 comentarii:

  1. O transformare chiar uluitoare. Am privit poza mult timp înainte să citesc textul și mă întrebam unde e tubul de hârtie. Foarte bine ascuns la vedere. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela, pai cand vrei sa ascunzi un lucru bine de tot il ascunzi vedere 🤣

      Ștergere
  2. Ce idee fantastica ai avut. La exterior nici nu ai spune ca este baza de la felicitare un tub.
    Si interiorul arata super bine.
    Imi place mult ce idee ai avut :). Si cum s-a materializat!!
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la exterior chiar am vrut sa nu se vada. Sa se poata folosi efectiv ca felicitare.

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa felicitarea ta! Arata foarte foarte vesel 💞

    RăspundețiȘtergere