6 februarie 2024

O cutie cu bucurii

 Înainte de Crăciun am primit un cadou absolut fabulos de la Rux. Nu s-au aliniat nicicum planetele să îl pot prezenta, dar vin acum cu el pentru că nu este frumos deloc să îl las deoparte. Au fost atât de multe lucruri în el, l-am desfăcut și le-am pus separat pe categorii, apoi mi s-a părut complicat să le adun din nou, am avut lumină proastă pentru fotografii, sâmbăta plec dimineața și vin seara cu alte probleme, duminica am multe de făcut că nu apuc peste săptămână, și tot așa. Duminica asta a fost parțial însorit, așa că am adunat tot și le-am fotografiat grupate, că altfel nu ar fi încăput într-o singură imagine. 












Sunt premiile pentru anul 2023, nu aș fi zis că am câștigat atâtea. Se poate vedea câte minunății sunt, și câtă muncă este in spatele lor. Cărțile sunt toate utile și inspirationale, au instrucțiuni detaliate și cu siguranță o să fac câte ceva din fiecare.
Păpușile au niște fețe tare drăgălașe, și le vin numai bine rochițele și papuceii lucrați de Rux. Și gâgâlicea micuță care s-au cocoțat pe ghiveciul mititel să fie mai înaltă este numai bună ca jucărie pentru cele mari. 
Mai sunt acolo două mărțișoare din mărgeluțe minuscule, două narcise fiecare în pliculețul ei origami din hârtie asortată și cu inimioare ca închizătoare, felicitarea cu Moșul secretos, un alt moșuleț origami, un șevalet, o mulțime de hârtiuțe pentru brioșe, plicurile origami in care au fost impachetate o parte din lucruri, și care sunt un cadou in sine, și niște semințe de roșii care în curând vor ajunge in pământ. 
Iar mai jos sunt jucărioarele croșetate, din care o parte s-au așezat în și sub brăduț in decembrie. Pe Alice o vom revedea in curând!
Banderola gri a fost lucrată de Buni și este călduroasă și frumoasă, in zilele ca cea de astăzi cu mult vânt dar calde este perfectă! La fel și pe vreme rece, de altfel. Am purtat-o deja și o voi purta cu mare drag.
Și am mai fost in pachet semne de carte, mici bilețele și o scrisoare pe care le-am citit cu mare drag și le-am așezat împreună, dar nu le-am mai adus la ședința foto.


7 comentarii:

  1. wow! asta da surpriza! Minunat cadou, sa te bucuri de fiecare lucrusor!
    Numai bine dragele mele Rux si Pompilia. Pupici si îmbratisari ♥♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu adevarat fabulos! Si pe mine m-au bucurat asa cum ni le-ai prezentat. Asa ca ma gandesc cate inspiratii vei avea tu. Abia astept sa vad ce ne vei povesti despre cartile alea!
    Pupici si o saptamana faina! 😘❤️


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cărțile sunt mari și groase, am ce studia la ele. Ah, când aveam timp pe vremuri (este adevărat că nici nu aveam internet, foarte util dar și foarte cronofag) genul acesta de cărți le citeam de mai multe ori din scoarță în scoarță, le știam pe dinafară!

      Ștergere
  3. Vai ce frumos le-ai aranjat!! Eu inca nu am apucat sa scriu despre premii 😅. Va trebui sa actualizez paginile de la PV... ce distractie :))).
    Cu mentiunea ca papuselele (in afara de micuta Ariel) si cartile de creatie de la inceput sunt de la Micaela :D.

    Sa vezi ce se bucura maine Buni - ii zic iar ca iti place banderola lucrata de ea. Inca nu am progresat suficient ca sa lucreze... dar nu ne lasam :D.
    M-am bucurat si eu azi de bucuria ta si iti multumesc - sper sincer ca semintele de rosiute sa rodeasca (le-am luat de la niste rosii superbe - voi incerca sa pun si eu cateva si i-am dat si lui Ralu :D).

    Pupici cu draag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, și îi mulțumesc pe această cale și Micaelei, îmi plac și păpușile, dar de cărți mă bucur foarte mult, fără ea nu aș fi avut acces la asemenea cărți.
      Iar Buni, țin pumnii să reușească să lucreze din nou și tu să ne prezinți din nou lucrările ei.
      Semințele nu au de de să nu încolțească, o să te țin la curent.

      Ștergere