20 februarie 2024

Ghivece vopsite

 Zilele astea am inceput să mă gândesc cum reorganizez florile, primăvara se apropie! La mine în apartament spațiul este puțin și nici nu am prea multă lumină, dar îl împărțim cu destul de multe flori. 

Aveam trei ghivece, sau poate măști de ghivece pentru că nu au găuri cumpărate de ani buni din Oser. Dinainte de pandemie, așa ca idee. Se vede în ultima fotografie cum arătau, nu grozav dar aveau potențial. De la bun început am vrut să le decorez unitar, dar cumva tot nu le-a venit rândul. 




Două sunt din ceramică, cel mic este foarte greu, presupun că este din ciment. Aveam un tub cu vopsea acrilică nuanța siena care numai bine mi-a ajuns pentru două straturi. Apoi cu puțin alb am scos în evidență elementele reliefate. Apropo de ele, floarea de crin este făcută într-o matriță din silicon, dintr-un lut cu uscare la aer luat din Jumbo. Nu știu ce conține, am lucrat bine cu el dar are un miros îngrozitor de chimicale. După ce s-au uscat toate am finisat cu un strat de ceară albă.



7 comentarii:

  1. Super tari au iesit! Chiar zici ca sunt set. Imi place mult si cum ai decorat! (ma intreb daca din aluat nu ar merge :))))) dat apoi cu ceva.. na nu stiu. Ma intreb si eu.
    Hmmm dar asta merge foarte bine la organizatoare!! :D Eu zic sa le inscrii! Ca e set.
    :D
    Pupici!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar merge și din aluat, dar cred că ar trebui sigilat cu un adeziv și pe urmă vopsit. Nu de alta dar ajunge apă pe la ele.
      Le-am înscris, mulțumesc!

      Ștergere
    2. Super!! :D
      Da si eu ma gandesc ca trebuie sigilat cu ceva - altfel sunt rezistente - am si acum ornamente din aluat :D. si au anibuni...

      Ștergere
  2. Albul ala face tot! Arata minunat ghivecele tale.
    Sa fii atenta doar ca atunci cand introduci ghiveciul cu planta, sa nu stea prea fest, sa circule aerul pe acolo. Imi place maxim floarea de crin.
    Felicitari. Eu inca nu am scos 'hainutele' plantelor. Inca nu stiu daca nu mai vine vreo repriza rece.❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți plac, o să țin cont. In general evit măștile, dar acestea mi-au plăcut mult. Încă doar prin casă le împrospătez, îngheață nopțile și pe aici. probabil peste vreo două luni să le pot scoate afară.

      Ștergere
  3. Ai obținut un set deosebit! Plantata folosita pentru poze se potrivește atât de bine în oricare din ele, formează un contrast superb. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, planta este spatifilum, este frumoasă și nepretențioasă.

      Ștergere