18 februarie 2024

Ornament "la indigo"

 Luna aceasta transformarile creative propuse de Mihaela au avut o tema putin mai dificila, cel putin asa mi s-a parut mie la prima vedere, pentru ca presupunea reproducerea unui obiect dar folosind alte materiale. Am adunat rand pe rand materialele, o bucata de creanga pe care o aveam de cativa ani prin casa 😁, o margea de lemn de la o husa pentru scaune de masina dezmembrata acum multi ani, o sarma culeasa din balcon care s-a dovedit a fi o parte a unui fost frigider, am intrebat si am primit raspunsul ca a fost o teava capilara, si o bucatica de fetru pe care am primit-o demult de la o croitoreasa, impreuna cu o cutie cu resturi de materiale. Am gaurit lemnul, am lipit sarma in gauri pentru ca altfel nu ar fi stat, si din fetru am lucrat o inimioara model yoyo pe care am umplut-o cu vata sa aiba volum.



10 comentarii:

  1. Este foarte reușit omul tau "la indigo". Îmi place cum arata si e apropiat de original. Felicitări.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este superba creatia ta! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos ai rezolvat subiectul. Nu stiu unde o vei pune, insa arata foarte sic.
    Mi-e neclara ideea de yoyo. M-am uitat sa vad si nu am inteles foarte bine.
    Oricum asta este altceva. Felicitari pentru creatie! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am tăiat materialul in forma de inima și am însăilat pe margine apoi am strâns ața cat am putut. Rămâne un cerculeț care la mine este pe dos, adică eu am așezat inima cu dosul în față. Poți căuta yoyo heart tutorial și o să te lămurești.

      Ștergere
  4. O reproducere foarte frumoasă. Ce-mi place cel mai mult la lucrarea ta, e că în timp ce originalul îmi sugerează un băiat care își oferă inima, la tine pare să fie o doamnă/domnișoară care o primește și o prețuiește :o ține așa delicat într-o mână. Creanga acea pentru corp pare efectiv o rochie elegantă.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce viziune deosebită ai avut! Acum că zici, așa mi se pare și mie.

      Ștergere
  5. Cat e de frumooooooos!!! UIte in momente din astea tare mi-as dori sa pot folosi si eu pistolul de lipit. Bietul meu omulet era sa se faca praf zilele trecute (l-am pus intre timp in folie si asezat undeva in siguranta). Ce bine ca ai putut asigura cum trebuie piesele.
    Margeluta este perfecta - crenguta la fel. inimioara adorabila. si sarmele.. la fix.
    Pur si simplu superb :*!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu E6000 am lipit, este prea fină lipitura pentru silicon. Omulețul tău ar merge bine într-o ramă din aceea cu spațiu, nu știu cum se numesc. Care are câțiva cm între sticlă și placa din spate.

      Ștergere