21 februarie 2024

Mini-organizator

 De prin toamnă țin pe birou o cutiuță de la niște căști de telefon. Este micuță, îmi încape în palmă. La începutul lunii am hotărât că va fi un organizator pentru încălțămintea păpușilor.


Ocean s-a așezat repede pe marginea cutiei să vadă dacă își găsește ceva de încălțat, dar ea are piciorul mic și nu i potrivește nimic de acolo, sunt incaltarile Codrutei, dar a găsit o gentuță care este numai bună. Chiar este nevoie să îi fac și ei ceva! 



Cutiuța a fost neagră și am imbracat-o într-o hârtie de ambalaj cu culori calde, auriu și maro și un argintiu stins. In interior am făcut niște separatoare din carton, nu foarte reușite, și pentru că am pastrat sistemul de închidere al cutiei am lipit un nasture pe partea care se deschide, să o recunosc. După ce am făcut fotografiile cu ea deschisă am lipit hârtie și pe partea interioară care aici se vede neagră, doar că am pus la loc toată logistica și nu le-am mai scos că era târziu. Am dichisit cutiuța aseară târziu, am terminat cu ea și m-am culcat. 

6 comentarii:

  1. Și eu am păpușile descălțate. Chiar mă găndeam să le fac un sertar pentru pantofi, dar cum nu am niciun fel de încălțăminte la ele și mă grăbeam să termin, am renunțat la idee.
    Organizatorul tau arat foarte bine, stau așa frumos aliniate încălțările, dar și gentuta. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar două păpuși am cumpărate noi, și una tot desculță a venit, că face yoga. Astea sunt de la Noriel, mi-au fost cel mai la îndemână dar nu toate mă încântă. A fost cea mai la îndemână soluție.

      Ștergere
  2. Mi-ar placea sa pot sa fac o pereche de incaltari miniaturale. Insa nu stiu cum. Mai explorez.
    Stau foarte bine in cutiuta incaltarile. Ordinea este buna. Ma uit prin preajma mea si ma infior...
    Felicitari pentru organizator! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Că le-am pus pe câteva in cutiuță nu înseamnă că am făcut ordine, nu nu. Și eu mă înfior 😉. Dar arăt doar bucățelele unde fac ordine, in rest nu mă laud.

      Ștergere
  3. Oh da! Si eu am cutiutele de la betisoare in asteptare tot pentru incaltari - momentan le-am pus langa banderole, dar dupa ce mai golesc o cutiuta doua vreau sa vad cum m-as organiza mai eficient :D
    Imi plac mult separatoarele pe care le-ai facut si cum ai decorat-o(chiar, trebuie sa caut unde e cutiuta u nasturi sa vad ce gasesc si eu utilizabil - ar fi o idee foarte buna :D Hihi
    Felicitari
    PS: chiar ii trebuie incaltari mici mici - am si eu o ocean si stiu. Din fericire a mea a venit cu hainute si pantofiori (a fost o mega surpriza). Exista un material se numeste worbla termoplat (Sau ceva de gen) care se poate incalzi si modela si apoi picta. Sau mai varianta cu silicon... bine mai e si cea cu piele (haha) sunt multe. Eu sunt ca limitata - croseta, si eventual cu fetru.. combinatie cu dop de pluta am mai facut... poate cu banda dublu adeziva ceva - desi in ultima vreme m-a disperat la cum se desface ...:)))

    Eu nu stiu pe unde e a mea (Adica stiu e intr-o cutie pusa frumos, dar nu o mai localizez exact ) dar cand ajung la ea o sa incerc sa vad ce incatari as putea face pe masura si iti dau de veste!!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că pe niște bucățele de piele o să pun mâna, și talpa din plută este o idee bună.
    De materialul acela nu am auzit niciodată, ce nume complicat.
    Cum am luat păpușile din Oser, au fost dezbrăcate majoritatea, desculțe toate. Sunt și cu hăinuțe și încălțăminte complete, dar eu le-am luat pe cele ieftine.

    RăspundețiȘtergere