29 februarie 2024

Reflexii în oglindă - felicitare de primăvară

 Vin și eu cu felicitarea călătoare. Mi se pare ușor copilărească, dar nici nu am vrut să o încarc. Nu se vede foarte bine aici, deasupra florilor zboară câțiva fluturași embosati. Nici culoarea nu se vede foarte bine, este mai aproape de a doua imagine culoarea reală, dar am pus-o și pe prima pentru că îmi place cum a ieșit. Nu am când să o fotografiez in lumină naturală, încă nu ajung acasă decât la căderea serii.




Floricelele yoyo sunt făcute dintr-o fostă cămașă din mătase care a răposat, am făcut multe flori din ea. Am întins codițele din fire PNA și le-am fixat jos cu "iarbă" dintr-un rest de panglică de la un cadou. 
Înscriu felicitarea la transformările creative ale lunii februarie, secțiunea fii creativ, și la reflexiile în oglindă găzduite de Carmen.


10 comentarii:

  1. Majoritatea fotografiilor pe care le fac sunt facute noaptea:))). Stiu cum este !
    Dar felicitarea este minunata. Superb ti-a iesit :*
    Imi plac mult floricelele si imi place detaliul de jos. Am vazut si fluturasii de sus ! :D
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un alt impuls de a adanci metoda yoyo. Foarte frumos ai facut floricelele. Parca se inalta catre soare coditele. Felicitari, Pompilia. Doar inspiratii.❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte ușor de făcut, Suzana. Cred că mai mult mi-a luat să traseze și să decupez cercurile.

      Ștergere
  3. Foarte dragute felicitarile tale! Reusite si inspirate combinatii de materiale!

    RăspundețiȘtergere
  4. A nice card design, with special effects in the pearls red and white in each flowers.

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi place foarte mult cum a ieșit felicitarea! Cum eu nu sunt experta in felicitări mie mi se pare perfectă felicitarea ta. Și floricelele sunt foarte reușite. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc, genul acesta de floricele îmi place mult!

      Ștergere