31 martie 2024

Cosmetice in miniatura

 Sau o incercare nu foarte reusita? De mult sa pregatesc sa fac in felul acesta pachete cu alimente, dar in ultimul moment m-am gandit ca Ocean are nevoie in vacanta ei si de produse feminine, ca o domnisoara ce este, si de niste cosmetice. Am folosit cele mai mici imagini pe care le-am putut gasi intr-un catalog de cosmetice, carton si scoci, dar nu am avut la indemana decat scoci ingust si n a prins prea bine pe margini. 



Mai jos sunt bucatile decupate, inainte sa le lipesc. A durat o vesnicie si pana la urma am renuntat la una dintre imagini, si asa am reusit sa fac fotografiile dupa 10 noaptea, in graba si cu lumina proasta. In graba, ca ceasul suna tic-tac si peste cateva ore deja ma trezeste. Merge pentru o prima incercare, dar se putea si mai bine. 



Postarea participa la provocari verzi, tema Sapte dintr-o lovitura IV, si la transformarile creative ale lunii martie, tema fii creativ.


7 comentarii:

  1. Ti-au iesit foarte bine! Nu este deloc usor sa faci astfel de miniaturi - ce idee faina sa folosesti scoici! :D

    Dar tu poti face diverse sticlute cu potiuni din margele daca suporti lipici / siliconul. Si la fel si mancare in miniatura :D. Ceea ce deschide o multime de posibilitati hihi. Vei avea si miniaturi in cutie, si miniaturi create de tine. Ce super!!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am făcut mai demult din mărgele, și vreau să mai fac, dar acum aveam nevoie de ziare. Offff, m-am grăbit să nu treacă ziua să ratez transformările Mihaelei și nu am verificat la ce oră se încheie, când să postez era linkul închis.
      Dar nu disper, mai incerc, o să iasă mai bine următoarele, cu siguranță!

      Ștergere
  2. Mereu mai am parte de alte inspiratii. Nu ma gandisem ca as putea folosi in felul acesta, direct, micile poze de pe pliante. Sper ca Ocean este multumita!
    Si daca este ea si tu si noi suntem la fel...
    Un aprilie cu multe inspiratii! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Săptămâna aceasta a avut și Rux așa ceva, nu ai văzut postarea? Eu am ochit ideea de mai mult de un an pe un grup de fb. Străin, evident.

      Ștergere
  3. Adorabile! O idee excelenta! Bine pusa in practica.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idee frumoasă ai avut! Au ieșit super!

    RăspundețiȘtergere