21 martie 2024

Reflexii în oglindă - pixuri sclipicioase

 La începutul lunii am îmbrăcat două pixuri cu cu aceste nustiucumlezice 🤣, dar știți sigur despre ce este vorba. Dacă nu, am mai folosit minunea aici și am explicat ce este. Am luat două pixuri la care se poate înlocui pasta și am lipit folia respectivă pe ele, a ieșit ceva drăguț. 


Le-am dăruit de mărțișor nașei mele și fiicei ei, cea mică (nu foarte mică) a fost încântată că are pix cu diamante roz. 

Postarea participă la jocul reflexii în oglindă găzduit de Carmen. 

Fotografia este din arhiva personală.

9 comentarii:

  1. foarte reusite! Este clar ca orice scolarita, se viseaza înca printesa ♥ asa ca este clar ca atât fiica cât si mama s-au bucurat de frumosul cadou.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut au iesit!!!
    Ahh si ce chestie. Zilele trecute chiar mi-a adus Mami un pix mai special, din colectia Bunici Ligia (cred ca mi l-a gasit Tati). Si chiar ma gandeam ca daca nu uit, poate reusesc sa il aduc ori la RIO ori poate la jurnal de colectionar. vom vedea,
    Imi place cum a iesit efectul. Strasurile sigur sunt de efect :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar vreau să văd cât mai multe pixuri speciale. Am avut o grămadă, și nu le mai am, a rămas doar amintirea lor. Mă bucur să văd asemenea lucruri.

      Ștergere
  3. Am vazut la mercerie banda cu strasuri. Nu mai stiu pretul, insa oricum se vindea la metru. In principiu, banda era pentru accesorii de ocazii speciale. Arata fain cum le-ai facut. Un martisor deosebit!
    Un final de saptamana minunat!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel puțin la Cluj este extrem de scumpă. Eu am luat de pe Ali.

      Ștergere
  4. Superbe aceste pixuri transformate in ton cu cerințele modei copiilor. Am văzut intr-o perioadă și kituri pentru copii cu strasuri pe care să le aplice pe toate obiectele de folosință zilnică: telefon, penar, ghiozdan, chiar si pe haine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se pare ca sunt la moda. Eu am vazut un tutorial si mi-am zic ca este simplu, de ce sa nu fac si eu cateva daca am materialele.

      Ștergere
  5. Vă mulțumim pentru furnizarea constantă de informații valoroase. Blogul dumneavoastră este o comoară. Găsește sfaturi practice pentru organizarea evenimentelor pe blogul nostru specializat.

    RăspundețiȘtergere