10 martie 2024

Felicitare cu pagini din reviste

 Mihaela ne provoaca in aceasta luna la transformarile creative sa folosim reviste, ziare sau carti. Nu stric nici carti nici reviste, ziare nu am, pffff, aveam o revista de la DM perfect sacrificabila, doar ca total neinteresanta. Dupa mult chin si ceva inspiratie de pe net, am produs aceasta felicitare super-simpla, cu doua gainuse decupate.


Gaina din stanga chiar imi place foarte mult, la ce din dreapta am vrut neaparat ceva galben asa ca am folosit ce era disponibil pe galben. Gainusele care scurma vesele dupa rame si gandaci, dupa o iarna in care au stat zgribulite si nu au putut racai in pamantul inghetat, mi se pare ca ilustreaza bine primavara. Pentru cine nu stie, eu sunt mare iubitoare da gaini, cand stateam la parintii mei si aveam pui si gaini nu scapa nici una de luatul in brate. 

7 comentarii:

  1. Vai ce draguta e felicitarea!!! Imi super place. Nu stiam ca iti plac gainile.. adevarul e ca sunt supe dragute!! Vai ce imi placeau puisorii cand eram mica... si acum imi plac.. puf puf puf :D
    Imi place mult cum ti-a iesit!! Nici eu nu pot aia din carti :)))).
    Pupici cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi sunt dragi, erau și blânde găinile mele. Din curtea lor luam pământ pentru ghivece, și întâi îl întorceam un pic cu furca și îl lăsam să adune ele gângăniile. Așa se înghesuiau la picioarele mele că abia le feream să nu le înțep. Tot de acolo iau și acum pământul, dar ele nu mai sunt că nu mai are cine să aibă grijă de ele, și este mai greu să curăț pământul de insecte și târâtoare.

      Ștergere
  2. Delicios arata puisorii. Nu prea m-am uita pe net dupa imagini de acest gen.
    La bunici erau gainuse, insa prea mult nu m-am jucat cu ele. Au disparut din peisaj, dupa ce locul unde aveau cotetul a fost devastat de un pradator si le-a omorat pe cele cateva care erau.
    Imi place si stilul de iarba. Simpla si faina compozitia.
    O saptamana frumoasa!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Suzana, este simpluta dar (sper) drăguță. Să avem o săptămână frumoasă!

      Ștergere
    2. Uitasem sa adaug ceva despre iarba. Stii ca exista niste benzi adezive holografice. Am mai pus uneori prin felicitari. Daca pui banda adeziva transparenta peste cealalta, se poate taia foarte usor asa cum ai taiat tu modelul.

      Ștergere
  3. Ce găinușe simpatice! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Credeam că doar eu sunt neinspirată la felicitări! Abia am reușit și eu ceva simplu!
    Mie îmi place felicitarea ta! Găinușele sunt tare drăguțe! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere