29 august 2024

Reflexii în oglindă - torturi din capace de plastic

 Tortuletele acestea le am de mult în plan, adun capacele de ani de zile 🤣. Au fost migăloase, mi-a luat ceva timp să le fac, au fost mulți pași și multe materiale. Fiind plastic a trebuit să folosesc mai întâi o bază, apoi 2-3 straturi de vopsea, un strat de lac și decorurile, toate cu timpi de uscare. In total am lucrat patru zile. 

Au fost lucrate pentru transformările creative lansate de Mihaela, tema a patra, "fii creativ". Dar fiindcă le-am fotografiat pe înserat (deja vine vremea cu lumina slabă, că numai seara sunt acasă) și era un soare strălucitor in apus, s-au produs reflexii vrând nevrând, și se potrivesc zic eu și la reflexiile în oglindă găzduite de Carmen.






Provocarea a fost să găsesc suficiente piese mărunțele și frumos colorate ca să se potrivească cu torturile, pentru că oricât de bun ar fi tortul, decorul îl face mai apetisant. Cutiile cu maimuțe au fost serios răscolite 🙃

Ocean le inspectează și se gândește că are destule să deschidă o cofetărie 🤣

12 comentarii:

  1. wow! Absolut geniala ideea ta de a reconditiona dopurile in acest mod!
    "Torturile" sunt adevarate opere de arta! Nu m-as fi gandit ca sunt realizate sin dopuri! Felicitari 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Carmen, mi-s tare dragi și mie, vorba aia "le-aș mânca" 🤣🤣🤣

      Ștergere
  2. Ești fantastica! Sunt că niște bomboane reale! 😃 Numai bune de papat. Foarte reușite! Felicitări! 🌹
    Se gândește bine, Ocean, să deschidă cofetărie - dar e mai simplu sa le pape ea, cu prietenii. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru noi chiar sunt cât niște bomboane. Hmmm, s-ar putea să își invite prietenele la un tortulet. 🍰

      Ștergere
  3. Am inceput sa inghit in sec... Arata fabulos de frumos.
    Nu stiu ce face Ocean. Analizeaza cu ce sa inceapa? Ca e cam greu de decis...
    Felicitari pentru o astfel de idee... dulce!
    Un weekend minunat, draga Pompilia! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca asta face Ocean, poate se gandeste "cu unul roz o sa incep, o sa se asorteze cu rochita roz" 🤣🤣🤣.
      Da, as vrea si eu sa le pot face si comestibile asa de mari si frumoase. Poate cele mai mici cu ciocolata...

      Ștergere
  4. Ce idee frumoasă ai avut! Vorba Suzanei am inceput sa înghit în sec! :)))
    Foarte reușite torturile! Poate încerc să fac și eu unul pt Ilinca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai sa pui mana pe dopuri, ca nu cred ca te opresti la unul! Unul am vrut si eu sa fac.

      Ștergere
  5. O adevărată cofetărie ai realizat aici! Ocean are dreptate. Iarăși zic o idee originală, deși mă aștept să-mi spui că ai văzut-o pe undeva pe net, dar pentru mine e prima dată când văd și e la tine, deci, da, o idee originală. Felicitări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai intuit bine, am vazut pe net 😀. Dar cel putin decorul este imaginat de mine, cu ce aveam disponibil.

      Ștergere
  6. Ohoho.... pune-le bine!! Sub cheie, arata prea apetisant. Acum stau si ma intreb cum as putea face sa construiesc asa ceva fara lipici :)))))))))). Of.
    Dar arata super tare. Ai avut ceva de munca insa a meritat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am pus, intr-o cutiuta! Nu cred ca fara lipici rezista, dar poti sa le faci fara etaj sau sa cauti dopuri care au ele o forma aparte, pe doua nivele.

      Ștergere