27 august 2024

Suport pentru pahar

 Inspirată de Suzana m-am hotărât și eu ce suport pentru pahare să fac. Aveam niște idei în minte dar nu mă mulțumea nici una, apoi am văzut suportul Suzanei, care o abordare nu tocmai clasică. Și m-am întrebat "eu de ce nu m-am gândit să întorc invers un capac?". Bine că s-a gândit ea, și eu m-am inspirat. 



Aveam păstrat un capac de la un pahar de muștar din plastic, am mers direct la el și am căutat materiale în care să îl îmbrac. Am hotărât că exteriorul va fi îmbrăcat într-un autocolant plasticos, numai bun in caz că intră în contact cu apa, dar interiorul? Parcă era prea plictisitor același autocolant. Din fericire s-a potrivit la fix staniolul de la o bomboană primită recent. Ca să stea fix l-am lipit, dar o să îi decupez și un plastic rotund și transparent, pare mai sigur așa. Marginea am finisat-o cu un șnuruleț subțire auriu și a fost gata pentru ședința foto. Nu de alta dar să se poată prezenta la transformările creative.


Se potrivesc mai multe pahare in el, dar la ședința foto a participat un pahar vechi de coniac cu niște vișinată (nu pot bea coniacul 🤣) care așteaptă zilele reci pentru a fi savurată.  Sper să vină și serile răcoroase, căldura mi-a ajuns până peste cap și detest transpirația, să pot folosi trioul din imagine. Vara este exclus, pentru că alcoolul... mă încălzește. 

12 comentarii:

  1. Ce fain arata suportul de pahar. Culoarea de interior este deosebita, iar bomboanele alea sunt chiar bune. Imi place snuruletul auriu, este tare elegant. Imi pare bine ca te-am inspirat in felul acesta. Autocolantul exterior imi place ca idee, insa tare nu reusesc sa-l potrivesc pe suprafete curbe.
    Visinata mea asteapta sa fie scoasa, insa nu prea stiu cat trebuie tinuta...
    Inspiratie in continuare, draga Pompilia! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bomboanele au fost foarte bune. Visinata cred ca este buna de-acum, a mea are mai multi ani vechime :))))
      Autocolantul l-am prins cu unghiile unde statea distantat de capac, pe zonele curbe, am strans si am facut pliuri, cum se fac pensele pe material. Daca erau mai mari le taiam jos, dar sunt foarte mici.

      Ștergere
  2. E foarte elegant suportul! Îmi place și că-i cu auriu. 😊 Că ambalajul e de la o deeeelicioasa bomboana am vrut sa fac abstracție, dar nu mi-a ieșit (am înghițit în sec). 😃
    Să fie vremea cum ți-e bine! Cin-cin! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vremea s-a razbunat ca m-am plans, m-a prins ieri o ploaie diluviana. Am avut umbrela, dar nu a mai contat. Daca ma aruncam in Somes la fel de uda ieseam.

      Ștergere
  3. Ce frumos a ieșit suportul tău! Ambalajul bomboanei ii da așa un strop de eleganță, cum zicea si Diana! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am văzut încă suportul Suzanei și probabil de aici voi pleca direct la ea, încă încerc să recuperez postările pe care le-am ratat și mi-a fost mai simplu să iau blogurile la rând. Îmi place mult suportul tau de pahar, se potrivește foarte bine imaginea cu care l-ai decorat cu vișinata din pahar. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am crezut o clipa ca este un suport mic... :))) si surpriza la final.
    Va trebui sa pun si eu lucrarile.. eh... cine stie cand reusesc.
    Imi place mult cum ti-a iesit. Foarte tare!! :*

    RăspundețiȘtergere