25 august 2024

Tablou cu floarea soarelui

 Propunerea Mihaelei pentru tema "la indigo" a transformările creative ale lunii august a venit perfect pentru a putea realiza ceva ce era în stadiul de dorință de 4 ani (de atunci am o imagine salvată în telefon). Și anume un tablou cu floarea soarelui in care să folosim capace de sticle sau borcane. 


Eu am ales să folosesc capace de sticle atât pentru centrul florii cât și pentru petale. Mi-am rugat soțul să le îndoaie, eu nu am avut forța necesară, apoi le-am vopsit. Mai complicat, dar nu am vrut să crape vopseaua dacă le îndoiam după vopsire. Tot pe el l-am rugat să îmi taie o bucată dintr-o scândură veche, care a stat cam 30 de ani expusă la intemperii. Doar a taiat-o și a slefuit-o puțin, culoarea este opera vremii. Am lipit capacele, i-am pus florii o tulpină dintr-o crenguță și am conturat un borcan din ață de cusut bej, întinsă peste conturul bătut în cuie. Ața abia se vedea, așa că am trecut peste ea cu o pensulă cu vopsea albă. Ceva parcă i lipsea tabloului, dar căutând alte mărunțișuri am găsit și cele două bucăți de piele vopsite verde care au rămas de la o pereche de cercei mai demult, nu s-au vopsit bine și am renunțat să le folosesc. Acum au fost numai bune de frunze.


11 comentarii:

  1. Super! A ieșit minunat! Felicitări! Îmi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand vad o baza de lemn, doar la pictura sau gravura ma gandesc.
    Lucrarea ta insa m-a facut sa reevaluez subiectul. Imi place mult - mult. Si cum ai realizat stringurile pentru vaza. Am crezut ca ai folosit scoici si cand ai scris de capace... Felicitari. Sper sa o atarni undeva la vedere, ca arata minunat!
    Spor la tot!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Suzana, si mie imi place mult cum a iesit. Va sta la vedere, chiar daca sunt intr-un proces indelungat de "ascundere" a lucrurilor. O debarasare mascata, nu renunt la ele, doar le ascund. Asa de bine ca uneori nu le mai gasesc.

      Ștergere
  3. Arata minunat! 😍 Felicitări! 💐 E nu doar frumos, ci și interesant! Îmi place și "combinația" de materiale.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer ideea asta o aveam în cap cand am stabilit temele. Și încp vreau s-o pun în practică, doar că nu mi-am găsit capacele de bere pe unde le-am depozitat. Aveam doar trei și nu erau de ajuns. Reușesc uneori să le pun așa de bine că nu le mai găsesc decât când nu-mi mai sunt de folos.
    Aș adăuga în partea de jos a borcanului tot din ață u fel de țesătură care să sugereze apa din borcan, nu mult, doar cat să acopere puțin tulpina florii.

    RăspundețiȘtergere
  5. FANTASTIC ahhhh ce bine va arata la casuta. Ce mult imi place cum a iesit :*!!!
    Ce idee faina ai avut cu petalele. Ma uitam la ele si ma intrebam inainte sa citesc... oare astea nu sunt capace indoite... ca parca nu seamana a paste :))).
    Genial. Imi place enorm.
    pup

    RăspundețiȘtergere