17 august 2024

Felicitare cu dop de plută

 Mai târziu decât aș fi vrut, reușesc să vin și eu cu felicitarea pentru transformările creative ale lunii august. 

Am feliat un dop de plută cât am putut de subțire, am lipit feliuțele sub forma unei flori naive, cum desenam in copilărie și am completat cu tulpina și frunze. Pentru că avea un aspect prea simplu chiar și pentru mine 🤣 am răscolit prin toate cutiuțele până am găsit niște capacele pentru mărgele, cred că ultimele, ceea ce este un lucru bun de fapt, le-am aplatizat și le-am lipit peste feliile de dopuri. Am găsit și o punguliță cu păsări decupate din fetru, care numai bine s-au potrivit in peisaj.



8 comentarii:

  1. Superbă felicitarea. Intr-adevăr, păsările completează minunat flaorea din dopuri. Bravo! Iar acele căpăcele de mărgele ( nu am mai auzit pănă acum) dau un aspect deosebit întregii flori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Mihaela! Dacă nu ai auzit de căpăcele, sigur ai văzut, când înșiri mărgele se pot folosi câte unul pe fiecare parte, arată mai elegant mărgelele îmbrăcate așa. Mie îmi place să le folosesc la cercei, mai ales dacă cercelul este doar o mărgea mai mărișoară.

      Ștergere
  2. E minunata felicitarea! 😍 Are eleganta, iar păsările o fac vesela! Îmi place tare mult! Căpăcelele acelea sunt de mare efect și pe pluta (nu am știut că le zice capacele)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata minunat ansamblul. Si tot admir cat de frumos ai taiat rondelele dopurilor.
    Nu stiu de ce nu prea imi reusesc taieturile.
    Felicitari, Pompilia! Multa inspiratie pe mai departe! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Suzana, dopul acesta s-a tăiat frumos, dar nu merge la fel de bine la oricare. Încearcă cu un cutter subțire.

      Ștergere
  4. Ce frumos a iesit!!! Imi place mult si ideea si cum ai pus-o in practica. Vai... mi-am adus aminte cand am taiat eu prima data rondele de dop de pluta :))). Am facut intr-un an din ele martisoare pictate :))) parea simplu pana am inceput.. aveam si un cutter vai de el... Nu e nimic ca asta de acum l-am aranjat pe partea care ar trebui sa coboare sau ridice lama.. fix la dopuri s-a intamplat =))).

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dopul asta s-a taiat foarte bine, dar am mai incercat cu ani in urma si chiar daca am fiert dopurile tot nu am reusit. Si cutterul este unul obisnuit si folosit, nimic pecial.

      Ștergere