21 aprilie 2023

Caravana - reflexii in oglinda

 In sfarsit m-am mobilizat sa particip si eu la inca o rubrica fixa, sper sa reusesc sa ma si tin de ea. 

Inscriu imaginea de mai jos in rubrica Reflexii in oglinda de pe blogul lui Carmen


Este o imagine de acum 4 ani (deja) din concediul in Turcia. O camila din bronz, parte a unei caravane care decoreaza trotuarul statiunii Evrenseki, in care se reflecta luminile de pe fatada bazarului alaturat. O statiune in care am vazut incredibil (pentru mine, care nu sunt obisnuita cu ea) de multa arta stradala, la tot pasul fotografiam ceva. 

6 comentarii:

  1. Arata fantastic! Ca arta stradala nu vazusem pana acum o camila!
    Ce bine ca ne-ai aratat-o!
    Un weekend minunat sa ai! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suzana era o caravană întreaga și conducătorul lor. Doar că ocupă o suprafață mare și nu le-am putut fotografia împreună. Sper să avem cu toții un weekend frumos!

      Ștergere
  2. Ce frumoasa este! Deosebita.
    Am prins si eu in 2003, in Viena, ceva cu niste.. vaci (parca haha). Si fiecare era vopsita in alt fel. Cred ca au tot fost, inclusiv la noi niste expozitii de gen - dar banuiesc ca aceasta era de durata. Oricum, alt nivel - arata minunat!!
    Imbratisari cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place mult ce văd prin alte țări pe stradă. Nu știu când o să îi ajungem din urmă, am senzația că niciodată. Am multe fotografii cu exemple de artă stradală, sau din grădini private decorate frumos.

      Ștergere
  3. wow... ce reflexie exotica! Minunat ai surprins jocul de lumini pe sosea si pe sculptura!
    Bun venit la Reflexii în oglinda ♥♥♥ Gânduri bune si îmbratisari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ca m-ai primit Carmen! Si pentru cuvintele frumoase!

      Ștergere