15 aprilie 2023

Ouă de rață decorate cu șervețel

 Oușoarele de mai jos sunt de la 🦆🦆 🦆 ingrijite si iubite de Greenzonelife. Si spre rusinea mea sunt de mult decorate, nici nu mai stiu de cand, dar nu am apucat sa le prezint. Vopsite alb, decorate cu modele maruntele si potrivite Sarbatorilor Pascale, stropite, lacuite, cu margelute (stiu, margelutele scot in evidenta faptul ca nu sunt chiar unde ar fi trebuit gaurite) si cu panglicute/fire de ata pentru a putea fi agatate. Fiecare ou are decorate ambele fete si sunt 10 oua, dar ca sa nu incarc articolul am fotografiat doar cateva pentru ca sunt cate 2-3 decorate cu acelasi model. 


Si mai am tot de la ea multe oua verzui, oua de gasca si unul de strut (nu, struti nu creste 😊) dar cumva m-am tot impiedicat de lipsa de timp si de indecizii, nu stiu ce sa aleg pentru ele. Cel de strut am hotarat intr-un final cum il fac, ramane de vazut daca reusesc sa il termin astazi. 
Aaa... daca sunt golite de continut, adica niste coji pe care toata lumea le arunca, zic ca le pot numi reciclate, nu? 🤣🤣🤣


4 comentarii:

  1. Sunt minunate! Am crezut ca sunt pictate. Nu m-am hotarat sa gauresc un ou.
    Practic le-ai gaurit in ambele parti initial? Chiar nu mai ramane nimic inauntru?
    Imi place si ideea cu margelutele! Arata fain de tot!
    Multa lumina de Sarbatoarea Pascala! Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am găurit la ambele capete și am suflat conținutul, a fost ceva de muncă.
      Sărbători fericite!

      Ștergere
  2. Deci la tine a ajuns oul de strut!!!!!!
    M-am uitat putin pe site si am admirat ouale, ratele... Foarte interesant este! (Si sa stii ca foarte tare daca poti obtine niste materie prima - da sunt recciclate hahaha:D)
    Abia astept sa vad ce vei face cu ouale celelalte.
    Acestea au iesit tare frumos. Imi place acel efect stropit - genial. Si motivele alese sunt foarte delicate!!
    Pup cu drag :)
    Sarbatori cu bine!!
    Muah!💟

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt vinovata, adun ouă că hârciogul 🤣🤣🤣
      Oul gigant e primul la rând, am totul pregătit numai sa mă apuc.
      Îmi place și mie efectul de stropi, acoperă bine o suprafață nedecorata.
      Sărbători fericite! Pupici!

      Ștergere