9 aprilie 2023

Trandafiri din cofraj de ouă

 Încă nu e luna florilor, nu-i așa, luna mai este florar, și totuși azi e sărbătoarea Floriilor. O sărbătoare extrem de veche, posibil cu rădăcini în neolitic, dar știm sigur că o sărbătoreau și romanii. Floralia era sărbătoarea zeitei Flora, și se ținea la sfârșitul lunii aprilie. 

Am profitat de bunavointa fetelor sa inscriu articolul pe doua bloguri, la provocari verzi si la transformari creative.

Pentru tema din aprilie aveam deja un proiect început, așa că am găsit momentul optim să îl finalizez. Am folosit două tipuri de cofraj așa că am două tipuri de trandafiri, cei doi pe care ii aveam făcuți sunt din cofraj pentru 30 de ouă, ceilalți din cel de mai jos: 

Iata-i și pe cei doi deja existenți:


După două straturi de acrilic, o conturare a petalelor cu culoarea cuprului și un strat de lac, au ajuns să arate așa: 



Intentionat am lasau vopseaua usor neuniforma, cu goluri, ca sa aiba un aspect vintage. 
Codruța s-a grăbit să îl înhațe pe primul și să se așeze pentru o fotografie, apoi s-a hotărât să schimbe fundalul, parcă nu îi ieșea rochița suficient de bine in evidență. 




Să vă arăt toată pleiada, chiar dacă deconspir articolul următor. Da, se vede și coșulețul, dar așa de bine arată așezați acolo... Încă nu am hotărât ce o sa fac cu ei, cel puțin unul va deveni broșă. Și-au schimbat foarte mult textura după vopsire, din gros, moale și pufos cum era cartonul a devenit subțire și tare, seamănă acum cu trandafirii din porțelan. Când am văzut cum au devenit mi s-a părut că ar merge foarte bine pentru o broșă, dar cred că i-ar mai trebui și niște frunzulițe.


Abia acum cand am postat am vazut ca smechera de Codruta nu mi-a restituit trandafirul cu care s-a fotografiat, sunt sapte de toti. Asta e, i-l las sa si-l faca palarie 😂


8 comentarii:

  1. Wow! Ce deosebiti sunt!!! :O
    Parca ar fi din bezea :)) - sau din zahar . Nu stiu de ce ma duc cu gandul la ceva glazurat. Dar arata fenomenal de bine!!
    Cred si eu ca a pastrat si Codruta unul, zau asa :D.
    Probabil ca si lacul a avut un cuvant de spus - adica sigur. Eu nu am lacuit floricelele sinu pot spune ca s-au schimbat foarte tare.
    Imi place si ce se vede pe fundal :D Astept insa cuminte momentul in care ne vei povesti mai multe :D
    Pup cu drag!!
    💟💟

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi sunt tare dragi și mie. Să știi că lacul le-a dat luciu, dar nici nu am fost sigură că îi vreau lăcuiți, arătau foarte bine și fără. Vopseaua fiind pe baza de apa s-a îmbibat tare in carton și după două straturi de vopsea erau subțiri și tari. Am lăcuit până la urmă doar pentru că m-am gândit că o să se ducă în timp vopseaua (că eu vreau să mă țină toate 100 de ani)

      Ștergere
  2. ce lucrusoare frumoase ai creat din banalul cofrag de oua! Cosuletul cu trandafri este superb! Felicitari! Are aspect vintage si romatic!
    Fiordaliso draga, iti timit pupici si imbratisari, sa ai o saptamâna cât mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Carmen, o săptămână ușoară și frumoasă îți doresc și eu!

      Ștergere
  3. Ti-a iesit minunat. Daca nu as fi stiut materialul, nu cred ca m-as fi prins.
    Evident ca a luat o floricica pentru palariuta. Stie ea ce stie!
    Felicitari! Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suzana și eu mă tot uitam la ele, parcă nu mai arată deloc a carton.

      Ștergere
  4. Sunt superbi trandafirii! Cate pot face dintr-un material banal doua maini indemantice!
    Felicitari o mie! ❤
    Nu mi-as fi dat seama din ce sunt facuti trandafirii. 😊 Tare delicati.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoși sunt trandafiri! Nici nu zici ca sunt facuti din cofraj! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere