6 aprilie 2023

Iepurași din carton de ouă

 Pentru transformările creative ale lunii aprilie Mihaela ne provoacă să realizăm obiecte din cartoanele de la ouă. Un material foarte potrivit pentru că deja ai papier mache sau pasta de hârtie gata prelucrată. Prima temă este realizarea unui animal sau personaj și bântuind pe net in căutare de inspirație am găsit un model de iepurași din care am făcut nu unul, ci de-a dreptul patru.


Nu m-am putut mulțumi de data aceasta cu o singură fotografie, așa că i-am așezat pe unii dintre ei lângă două ouă. Cel cu floare este făcut de mine, oul golit de conținut și decorat cu servetel, a mai fost prezentat pe blog. Cel roșu este tot un ou real golit de conținut pe care l-am cumpărat de la un târg de Paști in Cluj, când eram studenta, long time ago. Țin minte că era standul unei doamne tinere și amabile, artist plastic. Este cel mai vechi ou pe care îl am, a supraviețuit drumului de la cămin acasă și mutatului in două orașe, vreme de 30 de ani.

Privind verdele și florile mă mai incalzesc, măcar sufletește pentru că la mine ninge a treia zi consecutiv și se depune zăpada. E vânt și 1 grad afară, cam la fel a fost și în ianuarie. 

11 comentarii:

  1. Ce dragalasi sunt!!!! Iepurasii tai sunt tare simpatici - foarte bine ti-au iesit.
    Si la noi este destul de frig :(
    Ouale sunt foarte reusite amandoua!!
    Am tot zis ca voi incerca sa fac si eu unul - dar habar nu am cum :))) Stiu ca se intepa intr-o parte dar mi se pare atat de complicat (plus ca mi-ar placea sa fac aceasta operatiune cu unul de rata, sau de curca... hahahaha.

    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Rux!
      Am golit și ouă de rață și de gâscă, se înțeapă la ambele capete altfel nu iese conținutul, trebuie găurele de minim 2 mm. Cele de gâscă s-au golit binișor, cele de rață mi-au pus serios răbdarea la încercare.

      Ștergere
    2. Asa deci....dar trebuie sa recunoastem ca cele de gasca au o coaja foarte interesanta. Cumva translucida, nu? Iar cele de curca .. un colorit superb.
      Iti multumesc ca mi-ai spus. Puuup :*

      Ștergere
    3. Da, sunt parcă translucide și foarte albe. De curcă nu am, nici nu am mai văzut din copilărie. Dar mi-am amintit acum de cele de bibilica, părinții prietenei mele creșteau bibilici și vopseau câteva ouă de Paști, spărgeam tot cu ele.

      Ștergere
  2. Ce repede v-ati hotarat ce sa faceti. Arata simpatici urechiatii! Parca ii si vad pe masa, langa farfurii!
    Nu am golit niciodata vreun ou prin intepare. Arata fain decorarea lor.
    Pupici si spor la tot! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suzana am decorat și ouă din polistiren dar le prefer pe cele naturale. M-am hotărât repede pentru că erau deja în plan, de făcut cândva când osa am timp.

      Ștergere
  3. O famile intreagă de iepurași. Ouăle sunt minunate. Cel cumpărat are suport si agațătoare? Ajung cumva iar la concluzia că se făceau lucrui traine pe vremuri, chiar si așa fragile ca un ou încondeiat, dar lipiturile alea au rezistat atât timp!
    Week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oul cumpărat are două discuri din fetrul lipite unde a fost găurit, sus și jos. Și are o agățătoare din ață de cusut, era albă și acum nu mai e, in rest e impecabil. A fost făcut cu grijă și simț de răspundere. Sunt cam 30 de ani de atunci, dar încă îmi amintesc cu câtă pasiune mi-a răspuns la întrebări doamna care l-a lucrat.

      Ștergere
  4. Iepurasii sunt extra simpatici! Am trecut de pozele cu ei si tot zambesc! Sunt o familie fericita, care abia asteapta sa-si joace rolul pe care-l au de Paste! 😊 ❤

    Sunt tare frumoase ouale! Nu am incondeiat vreodata un ou si nici cu un servetel nu mi-a dat prin minte sa decorez. 😊 De golit, l-am vazut pe tata cum facea. Noi, copiii, le "pictam". 😊

    Felicitari pentru iepurasi si pentru prezentare!

    Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat a înviat!
      Mă bucur că îți plac, nici eu nu am încondeiat, cele încondeiate sunt cumpărate sau primite. E muuuult prea complicat.

      Ștergere
  5. Ce simpatici sunt! Si eu am făcut un iepuraș 😅.
    Felicitări și să ai spor în continuare!

    RăspundețiȘtergere