14 aprilie 2023

Coșulețul găinușa moțată

 Dupa ce am vazut la Rux gainusa motata am hotarat ca imi fac si eu una, prea era frumoasa. Si din una am ajuns sa fac doua, doar cofrajul are doua capete. Ah, si am uitat ca si ea a numit-o motata, am vazut doar cand am intrat sa copiez linkul. Cuvantul mi-a venit spontan in minte, asa o vad eu cu creasta aia mare si frumoasa, asa ca nu mai modific. 


A fost usor de facut si imi place foarte mult, imi plac foarte tare gainile si puisorii. Am si niste povesti in spate, cu doi cocosi, unul Rhode Island, un exemplar superb, si unul liliput, care au sfarsit in oala in ciuda rugamintilor mele, eu una nu am vrut categoric sa mananc si din cauza plansetelor mele nu a mai mancat nimeni. Of, doua povesti cu final trist nu e cazul sa le insir aici. 
La a doua gainusa nu am avut la indemana cabinuta foto si nici rabdare sa astept, asa ca am facut fotografia pe birou si nu in cea mai buna lumina. Nu le-am vopsit ca mi se pare perfect galbenul cartonului, nici nu le-am lacuit (deocamdata), iar pentru cioc si creasta am folosit lac de unghii pentru ca nu mai am acrilic rosu. Oricat m-am straduit sa le inchid pliscul, gainusele mele sunt guralive 😂


A doua are un singur ou pentru ca din nou atat am avut la indemana, e primit de la cineva care a sarbatorit deja Pastile saptamana trecuta. Asa-i ca e frumos oul? L-a vopsit cu coji de ceapa (asa iese cu ceapa alba, ma rog aia alba a noastra soiul taranesc, nu astea din magazin albe ca hartia) si cu frunzulite legate cu sacul in care au fost cartofi. 




9 comentarii:

  1. Initial si eu voiam sa mai fac una, dar unul din capetele de la cutia mea nu mai avea partea din mijloc si ar fi ramas fara coada :)))). De aia eu am o gainusa motata si una mai micuta.
    Ma bucur mult ca ti-ai facut si ca ai pereche!!! Si eu pe cea motata am lasat-o ca atare. Pe cealalta am colorat-o putin cu pensula, apa si un creioane acuarela. Si ale mele guralive sunt :))).

    Foarte frumos a iesit sacul - si ce interesant model, cu sacul. Tati a vopsit oua cu ceai si parca a zis si ceva de vin. Mi-a trimis poze si arata super fain. Parca sunt ouale fierte in japonia in apa sulfuroasa a vulcanului :O.

    pup cu drag !!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oho, de oua fierte in vin nu am auzit, dar par cam betivane 🤣🤣🤣
      Si in ceai am vrut sa te intreb daca nu iau gust de ceai, dar de fapt nici in coji de ceapa nu iau gust de ceapa.
      Cu ocazia asta am auzit si eu de cele japoneze, mananca niste ciudatenii asiaticii! Sunt convinsa ca si pe ei ii oripileaza multe de-ale noastre.

      Ștergere
    2. Nici eu :))) Dar mi-a promis Tati ca imi aduce macar unul ca sa fac poza - coaja are un aspect, pietros (de la sulfitii din vin probabil).
      Oh cred ca ouale ale fierte pe muntele Fuji, sunt poate cele mai putin ciudate :)))). Vazusem eu odata intr-o emisiune cum prin Thailanda (cred) se manca oul cu pui in el... deci.. Da. :)

      Ștergere
  2. Minunat! si cosuletul gainuta motata dar si ouale, toate trei ♥
    Un Paște binecuvântat alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos ti-a iesit! Mi-ati facut pofta cu motatele astea. Ouale au modele superbe!
    O sa stea frumos pe masa de paste! Felicitari!
    Sarbatori Pascale cu bucurii!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  4. Si găinusa ta e foarte frumoasa. Si ouăle sunt foarte frumos incondeiate! Felicitări! Paște fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, nu știu de ce abia acum am văzut comentariul tău!

      Ștergere