27 aprilie 2023

Narcise din cofraj de ouă

 In sfârșit reușesc să vin cu articolul pentru transformările creative din aprilie, ultima temă, și anume fii creativ. 


Din cofrajul galben care a rămas de la găinușele moțate am făcut două narcise galbene. Părțile laterale au o ușoară ondulație, numai bună pentru petale, și am reușit să tai din bucata care se vede 12 petale. Din părțile înalte de la mijloc am făcut clopotele narciselor și dintr-un rest de la capac staminele. 
Am stat și m-am uitat la ele câteva zile, nehotărâtă dacă sa le vopsesc sau nu. Nu de alta, dar nu mai aveam vopsea galbenă și am zis că nu mai cumpăr materiale, fix galben nu aveam dar am o cutie mărișoară cu vopsele. Până la urmă am cumpărat totuși vopsea și nu regret. Le-am fotografiat nelacuite, nu știu dacă ajung la timp sa fac și asta, înainte să se închidă linkul. 



Mie îmi place ce a ieșit, încă nu am un plan clar ce sa fac cu ele dar florile nu sunt in plus niciodată. Și eu exact mărimea unor narcise naturale.

13 comentarii:

  1. Sunt superbe. Narcise galbene cum imi plac mie :D!!!Si eu mi-am luat azi niste guase (sper sa fie bune - ca sunt la un fel de galetusa...) si niste acuarele -mi-am facut curaj. Acum sa vedem cand ajung. imi tot caut bloc de desen, dar tot ce am gasit e la niste preturi foarte mari (pentru 10 coli) :)))).
    Arata foarte bine vopsite (sunt curioasa cum vor fi cand le lacuiesti si la ce le vei folosi :D.
    Felicitari:D
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac, sunt foarte usor de facut. Tin pumnii sa fie bune guasele, eu am folosit acrilic de la Kik. Roaga pe cineva sa ti le testeze, eu nu simt nici un miros, am verificat acum. Inteleg ca iti cauti un bloc de desen mai sofisticat, nu cel scolaresc, nu stiu unde gasesti ca nu am mai folosit de foarte mult timp. Poate cand mai intra la Lidl articole de gen.

      Ștergere
    2. Si eu am acrilice de la Lidl :)))). Sunt ok - desi daca lucrez mai mult incep sa le simt si... mi se cam foace brusc foame :)))). Nu de ele.
      Am avut niste tempera (acuarele dar tot sub format de acrilice) care posibil sa fie de la kik sau kaufland (aveau o cutie cu verde) care s-au uscat :)))). Ma bucur ca nu si acrilicele.

      Vreau un bloc de desen/caiet care sa aiba coala mai groaza decat cea folosita la imprimanta 😅. Si sa nu costa o avere.
      Pup

      Ștergere
    3. Sper că vezi răspunsul, cele din Lidl au un ușor miros, cele din Kik deloc.

      Ștergere
  2. Arata exact ca niste narcise! Chiar imi place cum le-ai confectionat. Depinde unde le vei pune. Cred ca se pot monta si pe betisoare din acelea de frigarui, sau pe paie. Am vazut niste tutoriale in care astfel de floricele erau lipite pe o rama de tablou, completand continutul, sau cu magnetel pe frigider.
    Felicitari! Pupici si un final de saptamana pe placul tau! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gandit la montatul pe betisoare, daca nu imi vin alte idei asa ramane. Oricum am niste lalele albastre, textile, ar merge bine impreuna.

      Ștergere
    2. Oh dar asta este o veste formidabila. Am sa ii rog pe ai mei sa imi ia si mie daca merg pe la Kik.(eu pe cele de la lidl le am de vro 10 ani :)) )
      :*

      Ștergere
  3. Sunt minunate narcisele tale! Felicitări!
    Îmi plac foarte mult cum ți-au ieșit! Felicitări și spor să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, greu cu sporul, lucrez pe apucate și pe bucățele.

      Ștergere
  4. Mă bucur că le-ai vopsit, mi se par absolut minunate, aproape ca cele reale. felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata superb! Minunat de minunate! 😊 Sunt narcise-narcise! Felicitari!!! ❤

    RăspundețiȘtergere