13 aprilie 2023

Coșuleț pentru ouă

 Am reușit în sfârșit să apar și cu coșulețul pentru ouă făcut din cofraj de ouă 😄. E făcut de câteva zile bune, l-ați văzut de altfel la postarea cu trandafirii, dar acum vin să explic ce și cum. 

Cofrajele pentru ouă sunt foarte dispensabile, aproape toată lumea le aruncă. Mergând spre casă de la autobuz trec pe lângă un magazin unde mereu văd cofraje din cele mari, pentru 30 de ouă, puse în teancuri imense pe terasă pentru a fi aruncate. Așa că m-am bucurat ideea Mihaelei de a le propune pentru refolosire in cadrul transformărilor creative

Rux a lansat provocarea de a realiza un cos sau cuib pascal, evident tot din materiale reciclate. 

Coșulețul de mai jos este realizat dintr-un cofraj pentru șase ouă căruia i-am tăiat capacul. 


L-am vopsit cu două straturi de acrilic, i-am accentuat marginile cu puțin sclipici auriu, chiar dacă nu sunt eu mare fan sclipici parcă era prea plat nedecorat. Ca mâner am folosit o cordeluță care se potrivea la culoare. As fi vrut ceva auriu dar nu am găsit nimic prin casă, nici măcar un carton suficient de lung și flexibil. Cordeluta am primit-o "că faci tu ceva cu ea", pare din silicon și avea un elastic la spate. Am scos elasticul și am lipit capetele, am scuturat-o și am invartit-o și a rezistat. 
Ouăle din coșuleț sunt decorate acum mai multi ani, toate sunt ouă de găină golite de conținut.


A da, am tăiat vârful turnulețelor din mijloc pentru că erau prea înalte și așa am loc sa mai pun floricele sau crenguțe pentru decor.

10 comentarii:

  1. Dragut ☺ cordeluta si-a gasit locul potrivit!
    Ouale sunt foarte frumoase! si eu am sase lucrate foarte fin, la care tin ca la cele mai de pret bibelouri ♥
    O Joia Verde cat mai placuta! Ganduri bune ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa și eu cu ouăle 😃, aveam și în copilărie dar erau cu conținut. Le păstram cu anii și uneori mai spărgeam câte unul, oricum la un moment dat mi le-a aruncat mama pe toate.

      Ștergere
  2. Adorabil!! Si culoarea se potriveste foarte bine si cu Codruta :D. Hihih.
    Foarte interesanta ideea de a taia din inaltime - si de efact, cum poti orna.
    Imi place si cum ai ales sa stropesti cu auriu, dar si cordeluta folosita - Imi amintesc ca eu atunci cand am facut cosul am avut ceva meciuri cu sistemul de prindere :))). De aceea Cosul pe care il facusem atunci are fundul dublat de capacul cutiei - era si mai mare de 10. Am folosit sarma si apoi imbracata in funda de satin.
    Felicitari pentru cosulet!! E foooarte dragut si da - materia asta prima este foarte versatila :D Din suporturile mari de oua se pot face inclusiv mici piese de mobilier :)).
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Rux, sârma era varianta de rezerva, vroiam ceva mai lat și mă bucur că am găsit.

      Ștergere
  3. Este prima data cand vad un ou decorat cu note muzicale! Fain cosuletul si iepurasul
    s-a asezat confortabil acolo, pazindu-l! Felicitari!
    Noapte buna!
    Paste fericit! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  4. E minunat de minunat! Imi place culoarea de numa'! (si sunt fan sclipici). 😊 Ideea cu cordeluta toarta e super! Idee de retinut!
    Pe scurt: e un cosulet elegant! ❤
    Imi place si cum sunt decorate ouale.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte drăgut cosuletul...si ouăle sunt foarte frumos decorate. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere