29 mai 2023

Cercei dintr-o filă de agendă

Am ajuns și la ultima provocare creativă a lunii mai, cu tema "fii creativ", pentru care am ales sa fac niște cercei (mica mea obsesie) dintr-o filă de agendă imprimată cu hărți.

Am folosit o filă dintr-o agendă pe care era desenată o hartă. Nici măcar nu a fost agenda mea, cineva a aruncat o agendă folosită și mi-a dat paginile cu hărți. Evident m-am bucurat 😃 





Am folosit deocamdată doar una dintre ele și au ieșit mărgeluțele de mai jos


Am ales un model foarte simplu pentru mărgele, am tăiat fâșii dreptunghiulare și le-am rulat strâns apoi am lipit.
Folosind câteva mici accesorii pe care le aveam deja am făcut trei perechi de cercei, pentru restul mărgelelor vreau sa mai caut accesorii sa nu fie toate la fel.
Am lăcuit mărgelele obținute cu lac de unghii, dar nu am folosit unul complet transparent. Am ales un lac cu  o nuanță de bej sidefat, mi s-a părut că da un aspect ușor vintage. 





10 comentarii:

  1. Tare bine arata! Nici nu iti imaginezi ca sunt facuti din revista 🤗🥰 Felicitari pentru idee 😍
    Eu nu pot purta cercei cu "agatator" sau cei cu "surub". Mie imi trebuie cercei "clasici" cu inchizator.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culmea eu pe ăia nu ii pot purta, am nevoie de ceva ce se scoate ușor. Mă trag de urechi și îmi pierd răbdarea cu cei clasici. Nu am pierdut niciodată cercei, dar am pierdut o broșă și o brățară de argint foarte frumoase.
      Ideea nu îmi aparține, netul să trăiască! Este o sursă de inspirație incredibilă. Cândva alergam prin librarii și pe la chioșcuri după cărți și reviste cu modele, îmi plac și acum dar ce volum imens de informații găsești pe net, plus interacțiunea cu cea care a postat!

      Ștergere
  2. Ce ingenioasa esti. Chiar nu cred ca as fi realizat un astfel de model de cercei,
    chiar daca imi plac cerceii atarnatori!
    Felicitari pentru creatie!
    Pupici!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc, cum ziceam, ore de studiu 😃. Am văzut și mi-au plăcut, mi-am dorit și eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce tare!! Chiar ma gandeam ca ai folosit ceva lac nu transparent - ceva ce da asa o idee de patina timpului cumva.
    Arata foarte interesant - imi plac si mie partile cu harti - ia uite ce idee faina :D. Acum stau si ma intreb ce am mai putea face din ele :)) - paginile cu harti. Cred ca eu mi-as fi facut bratara.. sau .. hmm o curea? o curea degentuta iar cred ca ar fi fun.
    Loool
    Na.. m-a apucat. :))) Vorbeam zilele trecute cu Mami nu mai stiu de ce si cum .. si iar m-am trezit povestind de potentialul a .. nu mai stiu ce :)))))).
    pupic si felicitari :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pot face multe, dar eu am mers pe linia minimei rezistențe, dacă mă apuc de de ceva mare am șanse să nu termin curând.

      Ștergere
  5. Interesanți cercelusii și draguti! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  6. Zilele trecute chiar ma gandeam că mergea să pun bijuterii ca cerință la transfărmările creative. Mă bucur că ai abordat tu ideea. Cercelușii tai sunt superbi, mai alesc u imagine hărții pe ei. Felicitări.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulțumesc, de mult îmi doream să încerc, și a fost ocazia perfectă să nu mai aman.

    RăspundețiȘtergere