13 mai 2023

 Astăzi vremea a fost foarte ciudată, am avut trei anotimpuri într-o zi. De câteva zile am zis că sâmbătă mergem la grădina, dar când m-am trezit era cat pe ce sa mă răzgândesc. Erau 10 grade și o ploaie măruntă și deasă, părea o zi de noiembrie. Am plecat totuși, îmbrăcați aproape ca de iarnă, ploaia s-a oprit la un moment dat, dar a rămas cerul plumburiu, cu vânt rece. Pe la 5 a ieșit soarele, acum stau in tricou in grădină. 

Cel mai cald a fost în solar, 22 de grade, așa că am smuls din buruienile crescute din belșug, am făcut niște fotografii și am avut chiar și o mini recoltă. 


In afară de cireș, gutui și căldărușă (noi le spunem clopoței) restul toate sunt in solar. Da, am flori și smochin și vie în solar 😃 legume mai puține că nu ne putem ocupa de ele suficient momentan. Am și căpșuni in solar, cei de afară sunt înfloriți, dar la adăpost am găsit... 





4 comentarii:

  1. Weeeeee!!! Ce frumos!!! :D
    Sa stii ca, pe cand citeam din Agatha (nu mai stiu acum exact cum se numea romanul, dar era cred ca Nemesis.. sau ceva legat de ea) am dat peste un fragment in care se prezenta o curte si aveai solar pentru pomi - aveau caisi sigur in el. Mi s-a parut genial - de atunci visez si mai aprig ca, pe langa cel de legume sa am si unul pentru pomisori :))))))).

    Recolta arata delicios! Si cred ca am vazut si niste salata si usturoi pe acolo.. ma rog eu vad usturoi peste tot :)))))

    Mi-a placut mult plimbarrea prin gradina si iti multumesc (si mai vreau, ca sa stii ... haha sa ma ai in vedere)
    Pup cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai văzut bine, salată și ceapă și usturoi verde. O să mai postez când ajung pe acolo, nu ajung săptămânal din păcate. Au fost foarte buni căpșunii, confirm!
      In Turcia am văzut sere pentru bananieri și am aflat de la ghid (turc vorbitor de limba română) că doar in zona Alanya se pot crește bananieri la exterior, in rest toată producția de banane a Turciei e obținută în sere, pentru că nu este suficient de cald pentru ele ( deși este extrem de cald vara, se pare că anotimpul rece este prea rece).

      Ștergere
  2. Ce frumos! Eu am un solar mic...am doar legume in el!
    Zi frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. E destul de mărișor, dar pentru că nu locuim acolo este greu să ne ocupăm de legume, așa că am plantat ceva ce necesită mai puțină îngrijire

    RăspundețiȘtergere