9 mai 2023

Trandafiri aurii

 Ajung și eu cu întârziere la transformările creative de luna aceasta. La toate temele voi folosi pliante pentru că am o reținere în ce privește cărțile, chiar și cele vechi și incomplete sunt tot cărți, nu mă  îndur să le distrug de tot. Și să fiu sinceră nici revistele, nu mai cumpăr reviste de mult dar cele pe care le am le păstrez, am luat doar ce mă interesa și mă interesează în continuare. Disclaimer 🤣


Am folosit două pagini dintr-un catalog donat de colega de serviciu. Am tăiat fâșii, le-am pliat sa fie mai rezistente, am lipit câte trei sa am suficientă lungime și am pliat fâșiile de hârtie după modelul unui trandafir origami. 





Am vopsit trandafirii cu acrilic nuanța cupru, un singur strat pentru că mi-a plăcut cum se vede dedesubt culoarea hârtiei și am vrut un aspect învechit pentru ei. Sunt patru trandafiri de 2 - 2,5 cm diametru, poate 3 cel mai mare și vor decora o ramă foto/tablou mic din lemn care are și ea nevoie de îmbunătățiri. Când va fi gata o să revin cu produsul finit. 







13 comentarii:

  1. Si tu??? Vai nici eu nu pot ataca in vreun fel cartile :))). Nici revistele - am zis ca voi merge pe facturi (ca am inteles ca merge orice tiparit, mai am si ceva teste de la imprimanta (care ma cadoriseste ori de cate ori schimb cartusul cu asa ceva, vreau nu vreau - pfff, ca vba aia, jumatate mi-l consuma la respectivul test). Si aveam niste instructiuni gen carticica de la ceva electronic, dar fix acum nu imi amintesc nici de la care si nici unde le-am pus (bine 😅). Asa ca voi vedea.
    Oricum, esti la zi - eu inca nu am reusit sa misc nimic... :O. Mi-am pus sperantele in ziua de azi. poate-poate.
    Imi plac mult trandafirii. Si eu as vrea sa fac ceva origami (ma gandisem si la ceva cu un perforator - dar mi-am amintit ca am facut in 2012 la cosuletul din cofraj o multime de astfel de floricele din pliante... asa ca incerc ceva ce nu am mai facut :D. Sper.)
    Imi place mult aspectul dat de vopsea - arata foarte foarte bine (si apropo de rama si eu tot pentru asa ceva ma gandeam sa ii fac.. hahaha :D).

    Pup cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am păstrat și instrucțiunile de la lampa solară, are ditamai cărticica de instrucțiuni zici că e nu știu ce aparat. E o grămadă de hârtie acolo, cică sa fim ecologiști.
      Nu, de cărți nu mă pot atinge, nici de reviste, înseamnă mult pentru mine.
      Așa mi se pare și mie că arată bine vopsiți auriu și că al doilea strat ar fi in plus.
      Ajungi tu la zi, nu te lași 😘. Tu ai alt avantaj sau avans față de mine, eu am scris mereu din mers, nu am avut niciodată articole în draft. As vrea dar nu îmi iese. De fapt am unul singur dinainte de pandemie, apoi a venit dezastrul și brusc nu a mai fost actual articolul. E acolo așa că memento sa nu îmi mai fac planuri.

      Ștergere
    2. Am.. am nevoie :)))
      Trei modele - unul de jurnal, si 2 la pv (tema si galerie).
      Ca ciorne mai am cele nefinalizate, restante de la Salvam din 2019. Trebuie sa refac pozele (sa gasesc pe unde am pus proiectele) pentru ca cele vechi duse sunt in laptopul adormit.
      Mai am insa cateva poze facute din toamna pana acum despre care nu am apucat sa vorbesc ... doar ca unele sunt cu caciuli sau de sezon rece..
      Buna asta cu planurile :))))) :*

      Ștergere
  2. Te înțeleg perfect! Am avut noroc cu cataloagele de la cosmetice :))) altfel...trebuia sa fac rost:))!
    Trandafirii tai sunt superbi! Imi pac! Oricum tu realizezi lucruri foarte frumoase!
    O seară bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Sunt numai bune cataloagele, nu-i așa? Oricum se aruncă, și au de multe ori hârtie de calitate.

      Ștergere
  3. Foarte frumos! Trandafiri eleganti, stralucitori, plini de glamour... Ca pentru o zi de sarbatoare.
    La multi ani sotului tau, sanatate si zile fericite impreuna,pana la adanci batraneti 🥰❤️🍀

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumim mult pentru urări! Mă bucur că îți plac trandafirii.

      Ștergere
  4. Arata foarte frumos trandafirasii. Si mi-am pastrat si eu niste pliante si carticele de instructiuni, ca de carti nu m-as atinge. Chiar ma intrebam daca mai exista legatorii, insa nu prea cred ca mai exista asa ceva. Imi place mult culoarea. Si arata foarte a trandafiri! Felicitari si spor la tot!
    Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm, nu știu dacă mai există legătorii, chiar așa, oare cum se predau lucrările de diplomă? Hai hai, mai există lucrări de diplomă? Văd că majoritatea am ales pliantele, atâta monedă de bate pe economisirea resurselor și totuși atâta hârtie se irosește cu cărți de instrucțiuni imense, cataloage și pliante care aruncă de multe ori fără a fi citite.

      Ștergere
  5. Se pare că voi fi singura care va folosi carte? Asta dacă îmi iese proiectul. Eu am foarte multe culegeri de matematică care nu mai sunt de actualitate si cu exerciții care se tot repetă în ele, unele cu tot felul de greseli. La acelea voi apela.
    Trandafirii tau sunt spectaculoși. Carmen are dreptate, au asa un aer glamour. Și mă trimit cu gandul la regaliatea din Franța. Nu stiu de ce fix acolo.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să zicem că matematica și cu mine nu am avut cea mai bună relație, după examen la final de clasa a VIII-a la matematica, treapta a doua din matematică, bac din matematică, am căutat o facultate unde sa nu mai aud de ea 😃. După bac am dat toate culegerile de mate, fizica și chimie, cu gazetele matematice cu tot.

      Ștergere
    2. la mine sunt muuulte cărti de mate. Cu alea de română nu prea m-am împăcat, așa că eu de alea am cam scăpat. Nu de cărtile cu opere, fie ele de bac sau nu. De-ale si acum „colectionez”

      Ștergere
    3. Știu că tu ești profă de mate, dar eu am fost cu umanismul, am păstrat fix ce ai îndepărtat tu. Nu au plecat departe, doar la verisoara primară care a făcut facultatea de matematica.

      Ștergere