6 mai 2023

Reflexii în oglinda - din goana mașinii

 A trebuit să mă uit la data fotografiilor sa îmi amintesc din ce an sunt, și anume din martie 2019. In vizită în Spania, după o săptămână în apropierea Valenciei am luat un autocar și ne-am dus pentru o altă săptămână în apropiere de Malaga. Multe lucruri ne-au mirat, lucruri foarte normale de altfel dar noi aici avem un altfel de normal, unul alterat. De exemplu, ni s-a spus că drumul din Valencia in Malaga durează 8 ore și exact atât a durat, nici un minut in plus sau in minus. Vorbim de peste 600 km, cu stații intermediare și două opriri de lunga durata. 

Biletele sunt nominale și cu loc, se verifică actul de identitate la urcare, noi le-am luat din timp și am ales primele locuri din dreapta și am avut o vedere foarte buna. Geamurile foarte curate, lucru care iar ne-a mirat. De altfel tot autocarul impecabil, orașele și satele străbătute curate, rar am văzut câte o zonă mai neîngrijită. Peisaje frumoase, verzi la ora aceea, mule flori, multe livezi de citrice și de migdali, zone cu kiwi și smochini, câmpuri cu căpșuni deja copți. Eu am făcut multe fotografii, am filmat pe porțiuni lungi, nu eram prima dată nici în afara țării și nici în Spania dar tot mi se părea fascinat. Mi se pare și acum, de-aia am hotărât să revin la aceste fotografii. 

Mai jos sunt câteva fotografii din Alicante unde a fost o oprire foarte scurtă, nu am avut timp să coborâm. Autocarul mergea cu viteză, așa că nici încadrarea nu e grozava. Cred că m-a fascinat rondul cu flori din centrul orașului pentru că era cred că 20 martie și am aterizat la propriu dintr-un Cluj rece, ploios, cețos și cenușiu la căldură, lumină și flori și verdeață. Subiectul cu lumina trebuie să îl dezvolt altă dată, ar fi câteva lucruri interesante de spus. 


Fotografia de mai sus este a unei clădiri din centrul orașului, presupun că este o clădire cu locuințe pentru că nu am văzut nici p plăcută sau firmă cu vreo inscripție. M-am gândit instantaneu "ce frumos trebuie să fie să locuiești aici". Nu cred că este nevoie să detaliez, la noi locuințele, mai ales cele colective nu au cel mai atrăgător exterior. Dar partea de jos nu se vede foarte bine din cauza reflexiilor din geamul autocarului.



Postarea participă la jocul Reflexii în oglinda găzduit de Carmen.

6 comentarii:

  1. Nu am ajuns pe acele meleaguri, asa ca imaginile sunt binevenite. Interesante ornamentele de pe cladirea din prima imagine, dar si infloririle din urmatoarele. Superbi acei copacei cu flori rosii. Nu stiu ce sunt, insa sunt fascinanti.
    Un weekend minunat sa ai! Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clădirea aceea mi s-a părut foarte frumoasă și ornamentele cat se poate de potrivite cu așezarea ei la doi pași de țărmul mării. Tufele înflorite cred că sunt bougainvillea.

      Ștergere
  2. Clar arata foarte frumos fatada!! Si eu ma bucur, ca de fiecare data, de fiecare mica incursiune, asa virtuala, cum este, prin diverse parti ale lumii. Daca mai vine la pachet si cu poveste... ha, pai zici ca sunt in ziua de Craciun :D. Ca bucurie.. ma refer :).
    Iti multumesc! Imbratisari cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac mult toate fotografiile - prin ceea ce ilustreaza. Prima are ceva fascinant - pare ca-i o cladire care isi pierde fundatia intr-o alta lume (influente din serialul Fringe, in capul meu). 😊
    Duminica minunata iti doresc! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cunosc serialul, dar dacă mi-ai atras atenția așa mi se pare și mie, că baza clădirii are tendința să apară (sau să dispară?) într-o altă dimensiune.

      Ștergere