18 mai 2023

Reflexii in oglinda - Cetatea Oradiei

Nu am scris greșit în titlu, e numele vechi al orașului. Imaginile sunt tot de vara trecută, eu am ajuns seara destul de târziu la cetate, am înțeles că o doamnă avea un spațiu închiriat acolo și făcea ateliere de lucru de mână. Vorbesc la trecut pentru că a renunțat, a crescut chiria. In curtea din față a cetății erau tot felul de lucrușoare expuse pe copaci, mi s-a părut interesant. 






Omulețul ăsta din ghindă era de fapt destul de mare, peste un metru. A da, și diferențele de calitate dintre fotografii vin din faptul că ultima a fost făcută cu aparatul foto, restul cu telefonul și soarele era cam puternic.
Postarea participă la jocul Reflexii în oglinda găzduit de Carmen.


9 comentarii:

  1. foarte interesant! Uite decoratiunile acestea fac viata mai vesela, mai frumoasa! Atât pentru privitori cat mai ales pentru creatori! ♥ Impresionante toate obiectele! Poate ca am sa ma inspir si eu sa fac un gemulet pentru copacul meu din curte ☺
    Iar Omul Ghinda... care zici ca era de peste 1 metru înaltime, este absolut haios!
    Multumim pentru prezentare! ♥ Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen mă bucur că ți se par și ție interesante, mi-au plăcut și mie foarte mult, mai ales gemulețele.

      Ștergere
  2. Oooo! Ce deosebit! Nu am mai vazut asa ceva. Faine tare! Cate initiative se duc pe apa sambetei din cauza ca unii sunt lacomi. In B. sunt o gramada de magazine prin centru, inchise din aceasta cauza.
    Mi-a placut omul ghinda. Poate unul in miniatura sa facem si noi la vreo provocare!
    Dar si mandalele din prima imagine!
    Pupici! Noapte buna!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și în Cluj s-au închis multe magazine pentru că s-au scumpit chiriile și acum spațiile stau goale.
      Toate mi-au plăcut, dar ferestrele mi se par cele mai interesante.

      Ștergere
  3. Ce interesant! Nu am mai vazut până acum!
    Ultima poza imi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Omulețul, da e foarte interesant. L-am fotografiat in ideea că o să fac într-o zi o replică miniaturală.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ferestrele sunt superbe!! Mi-au atras atentia din prima clipa. Nu as fi zis ca omuletul este... asa mare :O
    Woooow!
    Mie mi-ar placea sa fac un muzeu virtual :)))). Dar cine stie cand voi reusi sa fac site-ul la copilarim.. ca tot in lucru e din... 2012 (am scris in graba 2112 ... hahahahaha0
    puuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O idee deosebită muzeul! Poate reușești cândva, nu se știe niciodată!

      Ștergere