22 mai 2023

Panou foto

 Greu m-am adunat pentru postarea asta, am tot adunat materiale și am renunțat la ele. In cele din urmă am luat o filă din calendarul de perete de la muncă și am decupat imaginea. Am primit acolo un calendar cu munți, la sfârșitul anului îl iau pe tot și din cauza asta aș fi vrut să rămână filele prinse pe spirală. Daaar, am executat luna aprilie 😃



Am găsit și un carton foarte gros de la un ambalaj, l-am tăiat pe dimensiunea imaginii și am lipit fila de calendar doar la colțuri, să nu facă cute. 

Am rezemat panoul de bibliotecă, am așternut pe jos o mochetă verde închis (spatele unei bluze reformate) și am chemat-o pe Codruța la ședința foto. E puțin cam înaltă pentru panou, dar ne-am descurcat. 



In a doua fotografie ne arată cabana la care va merge la vară, când vine căldura. Hmmm, cred că mă duc cu ea!

6 comentarii:

  1. Frumos spatiul din imagine! Pot sa ma alatur si eu? Ca m-as plimba putin pe acolo!
    O idee rapida si de efect!
    Pupici si zile frumoase! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haide Suzana, mergem în gașca și facem o șezătoare 😃

      Ștergere
  2. Cand am vazut imaginea initial, micuta, in reader... am ramas asa 😶😲. :))) Pentru ca am si eu un calendar cu munti, de la care am folosit chiar coperta pentru partea fixa a panoului meu .. si apoi am decupat partile de jos cu scris si ii aratam lui Buni imaginile si multe sunt cu reflexii.. :))). Si nu intelegeam ce e cu imaginea aia, pe care parca nu o vazusem in calendarul meu :)).
    De la oboseala stii? Eu in mintea mea deja redactasem articol tot.. :)).

    Foarte tare ideea. eu nu am folosit un carton gros - dar lipind imagine si pe spate (aia fixa) vad ca sta bine.Imi place tare mult ce imagine ai folosit si ma bucur ca salvezi calendarul ;D.
    Venim si noi sa ne plimbam impreuna :D
    Pupici!! Si felicitari :*!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are imagini foarte frumoase, ar fi păcat să se piardă. Știu cum e cu oboseala, uneori sunt confuză și eu, noroc că există internet și bloguri și îmi mai pot crea momente de relaxare.

      Ștergere
  3. Ce imagine superba! Ce oglindire perfecta!
    Da, un fundal bun pentru sedinta foto cu Codruta 🤗
    Racoarea si linistea muntilor este un refugiu ideal pentru verile caniculare. Deocamdata... visez la zile insorite 😊 la noi abia ce am avut parte de 4/5 zile frumoase... Mai vreaaaau! 😜

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E așa de perfectă oglindirea că inițial am pus imaginea invers, pe urmă am văzut florile cu capul în jos 🤣.
      Aici se pare că vine căldura, dar vine brusc și prea cald. O trecere de la cizme la sandale, săptămâna trecută încă mergea centrala seara și acum e prea cald noaptea.

      Ștergere