30 mai 2024

Macul - palarioara

 Ca vantul si ca gandul am parcurs temele provocarilor verzi si am ajuns la tema 13, ultima din seria salvam papusi

Ocean a primit cu aceasta ocazie o floare de mac realizata din material polar, cu petale rosii decupate dintr-un fular cumparat demult exact cu scopul de a-l folosi la handmade (era un model cam neinspirat si a fost pus tot lotul la reducere, cu 1 leu) si centru kaki, dintr-o bucata ramasa dupa ce mi-am scurtat niste pantaloni. S-a gandit ea ca s-ar potrivi foarte bine ca palarie primavaratica, si si-a asezat-o pe cap. Asa zic si eu, ca i se potriveste. 




6 comentarii:

  1. Cred ca ai un fler deosebit la palariute. Arata tare frumos si recunosc ca imi place materialul. Nu stiu de ce se numeste polar, adica nici nu am auzit, insa cred ca se pot face lucruri faine din el. Palariuta poate deveni si brosa?
    Un final de saptamana placut! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este fleece, dar întâi l-am cunoscut sub numele românesc de polar și așa a rămas pentru mine.
      La pălăriuțe nu o întrec pe Rux, dar îmi plac pălăriile și mă străduiesc. Se poate monta și pe un ac de broșă, și de agrafă, doar că eu nu mai port demult broșe, deși îmi plac. Purtam pe sacou și pe palton, dar în primul rând lasă găuri în material și în al doilea rând de ceva ani tot cu fâșul sunt iarna, nu am mai purtat palton.

      Ștergere
  2. Polarul /9cred ca i se spune si fleece, nu?) mi se pare o varianta foarte buna la fetru. Genial pret !! Cu siguranta mi-as fi luat si eu fix pentru aceeasi intrebuintare :)))).
    A iesit minunat palariuta mac - imi plac detaliile din centru. Cred ca aveam si eu ceva kaki tot de la un pantalon raiat.. de-al lui Mami - si noi tot foarte inalte suntem :D..
    Sper ca Ocean nu a obosit - ma urmeaza aventuri .. hihi
    Pupici cu drag!!! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este o bună alternativă la fetru, dar nu chiar pentru orice pentru că este moale și nu are ținută. Pentru mac a fost perfect.
      Am luat două fulare atunci, unul alb și unul roșu, sunt foarte mari și au mult material. Aș fi luat mai multe dar spațiul...
      Ocean așteaptă cu încântare alte aventuri, și la fel și eu!

      Ștergere
  3. O pălărioară asortata anotimpului! 😍 E tare frumoasa, și i se potrivește de minune! Felicitări pentru idee și realizare! 💐

    RăspundețiȘtergere