13 mai 2024

Surpriza de la Rux

 Rux mi-a făcut o surpriză minunată care a ajuns la mine vinerea înainte de Paști. A îmbinat cadouri pentru trei ocazii, primăvara (felicitarea minunată cu șnuruleț) , Paștele (felicitarea cu coșuleț și toate acele amigurumi care de care mai frumoase, oul, găinușa și puiul, iepurașul - acesta din urmă poate fi și iepurele de Martie al lui Alice - cei doi iepurași din sârmă plușată, și chiar și oita pentru apăsat bulele se încadrează în temă) și de ziua mea, care urmează, o felicitare cu hortensie albastra la care am admirat cu deosebire partea de sus cusută, o carte de colorat pentru adulți delicioasă, cu pisicuțe și un set de creioane colorate foarte frumos colorate. O mențiune aparte pentru inimioara, punguțele și paharul origami lucrate cu atenție din hârtii frumos colorate. Și last but not least scrisorile, scrise din suflet cu o cerneală mov foarte frumoasă, și cu un stilou care scrie ca penițele vechi.




5 comentarii:

  1. Ce imi place sa revad atat de multe idei impreuna! Delicioase figurinele. Rux este tare talentata in a face jucarelele alea crosetate.
    Sa te bucuri de cadouri si sa te inspire pe mai departe!
    Pupici!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Suzana, sunt foarte frumoase și îmi plac foarte mult.

      Ștergere
  2. Sa stii ca, de fapt, oul, puiul si gaina, erau parte din cadoul de ziua ta. :))) De aceea oul e alb.. hihi.
    Ma bucur mult ca ti-au placut!! Stiloul acela imi aminteste de tocurile cu penita care se gaseau inainte de 89 la Posta sau CEC. Vai cat puteau sa imi placa :D. Mi-am luat mai multe tipuri de stilouri anul trecut (parca, haha) pentru ca voiam sa am pentru diferite nuante de cerneala. Cred ca acesta are penita cea mai interesanta, desi si la celelalte am cautat tot M.
    Culorile de la Strigo sunt preferatele mele. Desi mi-am luat recent si unele de la Faber Castel doar pentru ca aveau nuante de piele.
    Pupici cu mare drag :D :*!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte frumoase toate, ma repet dar esti foarte talentata la amigurumi.
      Eu am undeva 😅 mai multe tocuri si penite de diferite marimi. Mai ramane sa imi si amintesc pe unde.
      Am luat recent un marker care parea nuanta pielii, dar este o piele creola si este marker, culoarea foarte pronuntata si se impregneaza in hartie foarte tare.

      Ștergere