30 mai 2024

Spectacolul norilor

 Este o aglomerație infernală in Cluj, am plecat de 40 de minute de la muncă și am ajuns abia la jumătatea drumului de 13 km până acasă. Așa că postez de pe telefon, că este cel mai bun lucru pe care îl am de făcut, din fericire nu stau in picioare. 

In 10 mai am surprins imaginile de mai jos pe autostradă. Norul alb era mult mai alb in realitate, era întins deasupra munților Trascău și a Cheilor Turzii. Mi-a atras atenția datorită albului imaculat și strălucitor, parcă era un strat de zăpadă proaspătă in bătaia soarelui, doar că nu era deloc soare. Din nor curgeau firișoare albe pe coasta muntelui, dar numai până la o treime de bază. Când am realizat că nu este zăpadă am scos telefonul, dar atât am putut surprinde în mers și de la o distanță de câțiva km. 




Mai jos este spectacolul norilor pe aceeași autostradă dar pe celălalt sens de mers, seara.





Postarea participă la jocul reflexii în oglindă găzduit de Carmen.
Fotografii din arhiva personală.


6 comentarii:

  1. ce frumooos! Norul acela alb pare din filmele SF! iar apusul de soare este mereu fascinant, indiferent de unde este privit!
    Sper ca ai ajuns cu bine acasa... Când este "Stau" (se citeste ștau, pe germana inseamna blocaj rutier), eu ma gandesc mereu, Doamne multumesc ca nu din cauza mea este acest blocaj (pentru ca de cele mai multe ori, cauza este un accident urât!).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ajuns cu bine, dupa o ora si jumatate pe drum. Cauza este o lucrare masiva la canalizare, pentru care s-au blocat doua benzi din patru, adica un sens de mers. Din pacate va mai dura zile bune.
      Norul alb a fost ceva unic, nu am mai vazut altul asemanator.

      Ștergere
  2. Arata ca o creasta de val la mare... Imi pare rau de timpul pierdut in trafic, insa culorile pozelor sunt superbe. Un nor chiar interesant, ai avut dreptate.
    Un final de saptamana usor!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aș fi vrut să putem abandona drumul nostru și să ne ducem până lângă nor, dar nu se poate. Deasupra Cheilor Turzii am văzut de mai multe ori nori și ceață foarte interesante.

      Ștergere
  3. Ce interesant este norul cel lung si alb :O!!!!
    Am vazut si eu un nor pufos si alb acum ceva vreme dar nu atat de mare, evident :D. Chiar o priveliste superba ai surprins. Si spectacolul de la intoarcere e dragut, dar albul acela, e fascinant.
    Pupici cu drag!!! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt veșnic cu capul în nori 😀 și cu ochii pe sus, dar așa un nor strălucitor și imaculat și să se târască așa pe coasta muntelui nu am mai văzut. Dar se pare că vedem tot felul de ciudățenii in ultimul timp, așa că poate vor mai fi.

      Ștergere