6 mai 2024

Sărbători fericite!

 




8 comentarii:

  1. Vaaaaai ce frumos le-ai decorat!!! Imi aminteste cand faceam si noi cu frunze si uneori cu ceara adaugata dupa prima scufundare pe ciorap ca sa se faca modele...
    Chiar, tu cum ai procedat? Sunt superbe.
    Pupici cu drag!! Sarbatori cu bine!! 🤗💗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am învelit pur și simplu ouăle în coji de ceapă și le-am legat în ciorapi, dar am lăsat și spații libere. Apoi le-am pus în vopsea albastră și au ieșit așa marmorate și cu verde.

      Ștergere
  2. Superb le-ai reusit! Iar pozele astea in stil vintage sunt fantastice!
    Sarbatori minunat luminate, draga Pompilia!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I love vintage! Mă bucur că ți se par așa fotografiile.
      Au cam trecut sărbătorile, m-am întors la muncă, dar a fost frumos. Să ai zile frumoase in continuare!

      Ștergere
  3. Hristos a Inviat! Sarbatori fericite draga Pompilia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat a înviat! Mulțumesc Carmen, sărbători fericite!

      Ștergere
  4. Sarbatori fericite!. Minunate ouă ai realizat.Am văzut si metoda de lucru. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere