26 mai 2024

Pandantiv din piatră semiprețioasă îmbrăcată în sârmă de cupru

 Am pus din nou la muncă sârmele de cupru pentru "fii creativ", ultima temă a transformărilor creative din luna mai, de data aceasta încercând să îmbrac o piatră semiprețioasă (nu mă întrebați ce este, nu știu, dar este verzuie și are un aspect translucid foarte frumos). Este o piatră găsită, deci reciclarea este totală. 

Am văzut imagini cu struguri din pietre semiprețioase și cred că este posibil să fie o boabă de la un asemenea strugure, are forma de lacrimă și 4 cm lungime, nu este găurită. 




10 comentarii:

  1. Ce medalion frumos ai reusit! Pentru mine stilul asta de lucru este pe wish list.
    Sa folosesti cu placere pietrica. Un snurulet de piele poate s-ar asorta.
    O saptamana inspirata!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Suzana, am și șnur din piele, este o idee buna.

      Ștergere
  2. Chiar reușit acest pandativ și cred că ideea Suzanei cu snurul de piele este ideală. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wooooooow! Am cumparat pe la inceputul anilor 2010 cateva sarme argintate si unele usor colorate. Cred ca mai am urme fine, nu erau cantitati mari (vai imi amintesc ce fata am facut cand mi-a intrat Ralu in sarmele colorate, nu avea niciun stres hahaha).
    Dar ce frumos arata sarmele acestea cuprate. Au ceva special iar pandantivul ti-a iesit minunat. imi place mult cum se unduiesc si cum arata sarmulitele micute peste cea mai mare.
    De doua saptamani tot ma chinui sa fac si eu proiectul de la ultima tema si nu reusesc sa leg nimic. Efectiv nu am elementele ,, cand reusesc sa le strang cat de cat lipseste nu stiu ce.. si timpul.. :O. Mama si am deadline marti :))). Deja ma gandesc la ceva plan B :)), Si intre noi fie vorba, nu ii convine mai deloc :))
    Pupici cu drag

    RăspundețiȘtergere
  4. Oho, îmi imaginez foarte bine ce față ai făcut!
    Sârmele nu sunt cuprate, sunt in întregime din cupru, ceea ce le face foarte maleabile.
    Așa am fost eu cu felicitarea, foarte greu m-am adunat să o fac. Și încă urmează multe materiale dificile pentru felicitări.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte foarte frumos! Ai creat o adevarata bijuterie! Felicitari 😘🤗
    Un start bun in noua saptamana! 🫶🏻

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Carmen! Uite că până ajung să îți răspund deja săptămâna este la jumătate, din păcate.

      Ștergere
  6. Wow! Ce medalion frumos! Ești artistă! hihi Felicitări!
    La mulți ani, de ziua copilului, să fim sănătoase și să ne bucurăm de viață!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb pandantivul! Ai reușit excelent să-l "infasori” în sârma! (mie nu-mi iese nimic atrăgător, și am câteva pietre pe care mi-ar placea sa le agat la gat) 😊
    Spor la bine! ☺️

    RăspundețiȘtergere