20 decembrie 2023

AEC și AF ziua 20 - bețe de chibrit, confetti, acadele

 Astazi am gasit bete de chibrit si confetti in compartimentul cu numarul 20. Recunosc ca m-am inspirat de la Mihaela si am copiat acadelele ei, le-am vazut mai devreme si acum le-am reprodus din memorie asa ca nu mi-au iesit foarte bine, dar cum tema zilei era acadele erau cel mai la indemana. Pfff, sunt asa de obosita ca incep sa ma exprim alambicat. 

Am mai facut cateva bomboane cu model spiralat din sarmele chenille, am adus in cadru si o acadea marime naturala facuta pentru bradul mare, din fasii de tricot alb si rosu si o scobitoare . dar acum cand scriu imi amintesc ca aveam acadelele bastonas facute zilele trecute si am uitat sa le pun si pe ele aici. Nu mai am energie sa refac fotografia, asta este. 

Culori de acadele mi se pare ca au si benzile de hartie folosite in ziua 17, asa ca am aplicat metoda lui Rux si am intins cateva peste foarfeca, sa le spiralez. Si am mai folosit un bat de chibrit ca baza pentru o vata de zahar. Ea se mai numeste si vata pe bat, si exact asta este in acest caz, o bucatica de vata lipita pe batul de chibrit. Daca tot este cu dulciuri tema de azi, am zis sa fie bal, pentru ca intre dulciurile de care imi amintesc cu drag din copilarie este si vata de zahar pe care o gaseam foarte rar, mai mult in concedii. Era o tratatie de zile mari, alaturi de acadelele din zahar si de turta dulce pe care mi le aducea bunica in fiecare miercuri cand venea din targ. 


Stiu ca cele doua fotografii par identice, dar in prima se vad mai bine acadelele din stanga Ilincutei, iar in a doua se vede mai bine vata pe bat pe care o tine ea in mana. 



10 comentarii:

  1. Nu am mai mancat vata de zahar pe bat de ani... infiniti. Ma mozoleam incredibil!
    Totul este foarte dulce la tine. Si Ilincuta pare foarte fericita inconjurata in felul acesta!
    Pupici!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am luat acum câțiva ani din nostalgie, dar mi s-a părut mult prea dulce și m-am făcut toată lipicioasă. Unele lucruri este mai bine să rămână în trecut 😀

      Ștergere
  2. Câte dulciuri minuate are Ilincuța. Superbă ideea cu vata de zahăr. Mi-amintesc și eu ce deliciu era în copilărie. Acum o avem la îndemână oricând ne dorim (noi avem și un miniaparat de făcut vată de zahăr). Minunate toate ideile puse în practică. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ea e ok că este copil, eu nu mai vreau 🤣🤣🤣. Cum ziceam mai sus, am gustat recent și nu mă mai atrage ca pe vremuri. Voi încă aveți copii!

      Ștergere
  3. dragute acadelele tale... iti vine sa musti imediat din una! Culorile sunt... delicioase!
    Numai bine draga mea! O zi frumoasa! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt de acord - unele lucruri nu mai sunt deloc ce erau.. a ramas, cum sa zic... nostalgie si poate ambalaj dar continutul.. cu totul altceva. Au fost odata pufuleti, pufarini, cipi. vata pe bat.
    cred ca ultima data cand am mancat o vata pe bat decenta a fost in 2003.. si deja se simtea cumva schimbarea.
    Dar sa revin la pozele Ilincutei! Superbe. Ce frumos s-a jucat ea intre atatea tratatii pe care i le-ai pregatit :D.
    Hihi
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, eu am crezut inițial că eu sunt de vina, că mi-am schimbat gusturile. Vai, dar înghețata! Cât era de bună!

      Ștergere
  5. Atatea dulciuri! Oh, cate dulcuri faine! La cat de mult imi plac dulciurile as putea musca si din ceva facut din hartie sau vata! :-)))
    Cu vata de zahar pe bat m-ai dat gata! :-)) Am mancat in copilarie, o mananc si acum, dar numai pe cea alba o prefer. "Atunci" era doar alba, acum am incercat mai multe culori: prefer alba. :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi plăcea foarte mult dar acum nu o mai pot mânca, nu mai este același lucru. Plus că pun garantat un kilogram de la una!

      Ștergere