19 decembrie 2023

Spatule din lemn și resturi de la ascutit creioanele - AEC ziua 19

In imaginea de mai jos se ascunde o spatula de lemn dar este under cover, am cam acoperit-o cu fundite din ata. Cred ca era ok daca puneam doar trei fundite, dar nu mi s-a parut prea incarcata decat in fotografie. Am folosit din nou resturile mele de ate PNA, o bucatica de panza de sac data jos de pe o sticla de vin candva demult, si doua stelute din cele trimise de Mihaela. 


Din resturile de la creioane am facut o felicitare minimalista, cu un bradut stilizat. In scoala generala am mai folosit aceste resturi pentru a face felicitari si martisoare, dar de atunci am uitat complet de ele, de fapt cum nu am mai folosit creioane din lemn si nici culori nici nu mai aveam. Candva, ascutitul creioanelor era o activitate serioasa, dar acum daca am nevoie sa scriu cu creionul iau unul automat, e mai simplu asa. 



8 comentarii:

  1. Bradutul este tare tare dragut. Nu este prea aglomerat - e bogat!!
    Iar felicitarea imi place enorm. Ce frumos le-ai potrivit!!! Superb a iesit :*
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc Rux! Brăduțul este așa de bogat că nu se mai vede piesa de bază - bețișorul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ideea este ca atunci cand ascuteam creioanele, se formau spirale mult mai lungi, decat acum. Frumoase realizari. La felicitare ai lipit sau ai si lacuit?
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar am lipit. Nu necesită lăcuire, nu pare a fi lemn. Acum sunt creioane din ceva care arată a plastic, cred că din cauza asta nu se fac nici spiralele lungi, se rup repede.

      Ștergere
  4. Stilul acesta de brăduț era pe lista mea de făcut în perioada următoare. Sper să și ajung să-l fac. Am descoperit tutorialul acum vreo câteva zile și mi-a rămas gândul la el. Deci trebuie o spatula mai lungă. Mă gândeam la una subțire de amestecat în cafea.
    Și mie îmi place felicitarea. Sunt foarte frumoase aceste felicitări stilizate cu câteva elemente.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zilele trecute am văzut tutorialul, a venit la fix. Data viitoare cu o spatula pentru cafea o să încerc, in tutorial erau șapte fundițe și rămânea spațiu între ele.

      Ștergere
    2. Așa se așează uneori astrele și primim în calea noastră lucruri de care nici nu credeam că ne vor folosi.

      Ștergere
  5. La tine am vazut acest stil de bradut (in poza din tabel) dar n-am venit sa aflu exact cum e facut, dar am facut unul. :-) E fain bradutul tau! Si felicitarea e ingenioasa!

    RăspundețiȘtergere