13 decembrie 2023

Ren - AEC ziua 12

 Renul acesta este tot ce am reusit sa produc, in primul rand pentru ca nu am mai avut timp sa le rasucesc coarnele si celorlalti. Asta va urma, poate in weekend, cand o sa am mai mult timp. In ce priveste 'pufuletii", planul era sa fac o ghirlanda cu ei, dar au intrat la apa. Am inteles ca nu merg vopsiti cu acrilic, de aceea nici nu am vopsit renul, pentru ca am doar culori acrilice. Pufuletii i-am dat cu lipici si cu sclipici, cu grija sa vad daca reactioneaza. O vreme nu au avut nimic, asa ca i-am sclipicit pe toti. Dar asteptand sa se usuce, au intrat rau la apa. Inca nu s-au uscat, asa ca elanul creativ se amana pe maine, sa vad ce mai ramane din ei :)))). 



10 comentarii:

  1. :))) Eu i-am lipit cu silicon și vad că nu s-au topit. E foarte frumos renul tău. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu silicon am fixat și eu cornițele, că nu stăteau cum vroiam eu.

      Ștergere
  2. Ce dragalas ren ti-a reusit! Imi place cum ai rasucit cornitele! (nu m-as fi gandit, dar nici nu cred ca mi-ar reusi).
    Ups! Au intrat la apa! Nuuu... 😊 Se transforma in reni din lumea spiridusilor: mici-mici.
    (eu am folosit prenadez - s-a "topit" foarte putin din pufuleti si nu se observa).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cornițele au fost o improvizație de moment, după ce m-am gândit câteva ore din ce sa le fac și nu aveam nimic la îndemână. Pufuleții, o să văd diseară cum îi găsesc.

      Ștergere
  3. .... ai topit pufuletii? si cum ramane cu oile... :D ca venisem sa le numar ca sa dorm bine..
    Dar lasa.. ca m-am super bucurat de cat de fain ti-a iesit rudolf. E un pic pe stilul grinch, dar mai bine asa decat pe stilul invizibil :))) - cat despre cornite.. chapeau.. super faine sunt!!! 🧡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi este grinch că nu îndrăznesc să mai pun pensula pe el 🤣🤣🤣🤣. Pufuleții, sau ce a mai rămas din ei, o să îi iau diseară la întrebări. Mă bucur că îți plac cornițele!

      Ștergere
  4. M-ai facut curioasa. Mai am trei. O sa vad si eu comportamentul la acrilice. Suna ciudat.
    Arata tare simpatic capul de ren.
    Felicitari! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A vopsit unul Mihaela și s-a micșorat, așa că eu nu am mai incercat.

      Ștergere
  5. O idee minunată cu corițele. Aseara mă chinuiam să găsesc din ce să fac mâinile unui om de zăpadă mic că nu aveam crenguțe și sârma plușată nu se încadra în peisaj. Era o idee perfectă să folosesc sârma răsucită, dar nu a ajuns și la mine, așa că merci că mi-ai arătat-o.
    Nici la mine nu părea că se întâmplă ceva imediat ce am vopsit pufuletele că eu doar unul am vopsit. Dar cat am pregătit reunul a intrat pălăria omului de zăpadă la apă. Mi-era teamă că se vortopi la cald, când îi lipesc cu siliconul, dar acolo s-au comportat incredibil de bine.
    Felicitări pentru ren. E minunat. Mă gândesc că putem fac și un Grinch grinch din pufuletele verde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cât m-am învârtit până mi-a venit ideea! Dar mă bucur, îmi place și mie ce a ieșit. Chiar că am putea face și un grinch, avem deja culoarea!

      Ștergere