23 decembrie 2023

AEC ziua 23 - coji de fistic

 Cojile de fistic sunt un material foarte bun, se pot face multe lucruri frumoase cu ele. Le-am mai folosit in trecut, am facut o cutiuta de bijuteriiun colier si o brosa-martisor. Mai am o cutie mare cu coji, o sa le mai folosesc pentru ca imi plac foarte mult. Cu cele din bradut am facut un con pentru care am folosit ca baza o foaie de hartie mototolita. 



Mai jos este forma pe care am facut-o ca sa lipesc pe ea cojitele de fistic. Daca vrea sa incerce cineva, am mototolit hartie, am desfacut-o si am picurat lipici lichid in interior apoi am modelat-o, sa isi pastreze forma. 



8 comentarii:

  1. Abia recent a inceput sa imi placa fisticul, asa ca nu am experiente cu asa ceva.
    Acum il descopar si eu. Este iarasi un subiect de explorat.
    Imi place micutul con. Felicitari! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place fisticul, si niciodata nu arunc cojile, mi se par un material foarte bun pentru creatii diverse.

      Ștergere
  2. Ai avut o idee geniala. Sa stii. Am vrut si eu sa fac un suport pe care sa prind cojile dar ieri a fost o zi asa de plina si ce incercasem nu tinea cu banda dublu adeziva.
    Minunat conul - si e chiar con de brad :D
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  3. A ieșit un con foarte drăguț! Ai avut o idee bună cu hărtia motolită!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai, ce con uniform a ieșit cu forma modelată de tine. Mulțumesc pentru pont. O să țin minte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, ideea de con a venit de la tine, din doua idei combinate a iesit ceva!

      Ștergere