4 decembrie 2023

Mini-aranjament de Crăciun - AEC si AF ziua 4

 De data asta Ilincuta si-a indreptat privirea spre ornamente/obiecte care stau de muuuulti ani prin casa. Asa ca idee, e suficient sa spun ca stau in actualul apartament de 15 ani si lumanarea am adus-o cu mine, o aveam deja. de altfel se si vede pe ea, plus ca a fost atat de prafuita ca a trebuit sa o spal 🤣😂😂. Niciodata nu m-am indurat sa o aprind. Intr-o cutie aveam si rondele de lemn taiate de sotul meu din diverse crengi uscate, asa ca am lipit pe una dintre ele un con de pin, pe care l-am impodobit cu "globulete" de polistiren. Are niste crapaturi, dar le-am mascat cu conul si lumanarea.


Pentru adventul fotografic, care are alb/argintiu/auriu ca tema, am ales un glob din vremurile vechi, fabricat manual din sticla, care reuneste toate cele trei culori.



12 comentarii:

  1. Amandoua am folosit ghinde pentru ziua 4 ...hihi! Imi place ornamentul tău! Bilutele ii dau un aer festiv. Felicitări! O săptămână ușoară să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa... Sunt conuri, ghindele sunt altceva. Așa le zice la voi? Fug să văd ce ai făcut tu cu ele!

      Ștergere
  2. Aranjamentul e minunat! E tare gingas!
    Globul e superb! Imi plac globurile din sticla foarte mult! Fabricat manual! Uau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Se făceau la fabrica de sticlă din Turda, se sufla sticla cu gura printr-un tub. Exact ca in antichitate! Acum nu mai există.

      Ștergere
  3. Ce forma minunata are globul alungit! Si eu am vreo doua lumanarele cu model, neaprinse vreodata. Arata minunat micul aranjament. Trebuie sa ma hotarasc sa fac si eu ceva din conuri, ca sunt tare de efect.
    Multa inspiratie pe mai departe. ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suzana, nu îmi vine să aprind lumânările care îmi plac. Am primit acum câțiva ani una din ceară de soia și am tot tinut-o până a prins un miros neplăcut, cred că a râncezit. Dar astea din parafină par fără moarte.

      Ștergere
  4. Imi place mult aranjamentul cu con de brad! Si globul este frumos, insa creatia ta este foarte reusita. Felicitari 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Globul este foarte delicat ca executie . Îmi amintește de unul de la mama , același gen de sclipici, aproape aceeași stea doar că e sferă. Dacă e același material stiu că e de fapt chiar rezistent.
    Aranjamentul este minunat. Pentru că poate fi așezat pe masă/mobilă și are acea lumânare atât de veche, sper că îl înscrii și la Transformări creative. Minunat moșul lumânare.
    Felicitări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o cutie cu globuri alungite și una cu globuri rotunde, se făceau ambele variante. Pentru export, evident. La noi se vindea ce se refuza la export.

      Ștergere
  6. Vai cred ca am si eu Mos din acela - si om de zapada si bradut. Astea sunt de pe la , inceputul lui 2000. :D Nici eu nu le-am aprins :P.
    Globul este fantastic de frumos. Am vazut recent globuri de gen (Adica de sticla, decorate), dar parca nu sunt ca cele din copilarie (sau chiar mai vechi). Superb!

    Imi place tare mult decoratiunea. Mereu am zis ca rondelele de gen sunt geniale (am si eu trei de la Tati - ia sa vad daca se preteaza la vreo decoratiune ... :D
    Iar cum ai combinat toate elemenetele - atat de delicat !
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o cutie cu tot felul de rondele, dar multe au crăpături. Globurile vechi mi se par și mie cele mai frumoase. Am și noi, făcute la Cluj, este aici o "fabrica de globuri" dar de fapt numai le pictează nu le și fabrica ei.

      Ștergere