17 decembrie 2023

Tuburi de hartie - AEC ziua 16

 Din tuburile de hartie primite Ilincuta s-a gandit sa faca un ornament cu raze, un soare sau o steluta. Am vopsit tuburile albe pentru ca nu aveam suficient galben, le-am insirat pe o ata si le-am legat in rozeta. La mijloc a ramas un spatiu marisor pe care l-am mascat cu cate un nasture pe fiecare parte, care au avut si rolul de a fixa tuburile. Pe fata fotografiata este un nasture din  "colectia" mea, iar pe cealalta parte unul din nasturii de la Mihaela, vopsit si el cu auriu.



8 comentarii:

  1. Superb! Pur si simplu! Gandul mi-a fugit urgent la arta nativilor americani! :-) (sunt fan)
    Elegant foarte ornamentul! <3 Se potriveste si culorii parului Ilincutei. :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata minunat ornamentul. Parca este ceva ritualic. Asa cum a zis si Diana!
    Felicitari pentru idee. Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am văzut ca pe un soare stilizat, dar acum că ziceți voi, mi se pare si mie că arată ca un decor de templu antic.

      Ștergere
  3. Minunată rozeta Ilincuței. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai... cat poate fi de frumoasa decoratiunea!! Imi place mult cromatica facuta! Wow... wow... wow. Si de-asta vreau, dar sa fim realisti, banda dublu-adeziva nu ma va ajuta...si asa sunt suparata ca mi-a facut figuri la vreo doua decoratiuni si trebuie mereu sa le„oblojesc”... :)))
    Dar e tare frumoasa.
    Felicitari
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred că ar ține un pap din făină. Mai demult am folosit și a rezistat foarte bine.
      Mă bucur că îți place!

      Ștergere