10 decembrie 2023

Rosu, alb sau verde - AF ziua 10

 Eu am citi "Rosu, alb si verde", abia dupa ce am facut fotografia am vazut ca este "sau", nu "si". Dar nu-i bai, tot asta alegeam. Aveam de cativa ani prin sertare un suport din lemn pentru lumanare pastila, in forma de clopotel, nu era chiar in intregime lemn natur, fara avea o spoiala subtire de alb, in rest nimic. Mi-a placut forma, dar simteam ca mai are nevoie de ceva. L-am vopsit cu verde, a, comturat marginile cu patina aurie si am lipit cateva autocolante micute cu imagini de Craciun. Am pus inauntru o lumanare pastila cu miros de ciocolata, iar Ilincuta s-a asezat repede langa el, a mirosit lumanarea si a inccercat sa o aprinda. Dar nu e voie, pentru ca suportul va merge cadou cu lumanarea in el, si nu pot sa dau cadou o lumanare aprinsa. In cele din urma a inteles si s-a multumit sa se fotografieze cu suportul.


Fiindca este un ornament de Craciun si a aparut prin "imbunatatirea" unuia mai vechi, eu zic ca merge si la transformarile creative ale lunii decembrie.

8 comentarii:

  1. Este o culoare preferata, acest nuanta de verde. Ti-a iesit foarte frumos suportul pentru lumanarica cu miros de ciocolata! SI imi pare bine ca Ilinca a inteles ce si cum!
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi place verdele ăsta, mi se pare o nuanță acvatică.

      Ștergere
  2. foarte dragut! ce transformare eleganta! Acum ai un suport minunat pentru lumânarica. Felicitari!
    Noapte buna! Pupici si îmbratisari 💞😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, îl va avea altcineva dar mă bucur că a ieșit bine.

      Ștergere
  3. Frumoasa transformarea, numai pună pentru ambele jocuri. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. E extra-potrivit pentru a completa o atmosfera a sarbatorilor de iarna! Miros de ciocolata... Mmmm. 😊
    E foarte frumos! Imi place nuante de verde si imi place si cum se potriveste dunga aurie!
    Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ciocolată :) eu nu sunt fan lumânări parfumate dar va merge la cineva care le apreciază.

      Ștergere