14 decembrie 2023

Sarma plusata - AEC si AF ziua 14

Cutiuta zilei 14 a fost plina ochi cu sarma plusata, sau chenille. Un material pe care il indragesc, pe care l-am mai folosit in trecut, Erau multe sarme acolo, de diferite culori, eu am ales cateva si anume: doua sarme verzi cu care am facut doi braduti, decorati in varf cu cate o margea. De fapt cea rosie este margea, si dupa ce am vazut ca este grea si am stricat echilibrul bradului, celalalt a primit o biluta de polistiren. Ditr-o sarma galbena am facut cele doua stelute, iar dintr-una galbena si una rosie rasucite impreuna am  facut o multime de acadele. Cu ani in urma am mai facut asemenea acadele din sarma rosie si alba, dar de dimensiuni mai mari sa se potriveasca in bradul mare. Acestea au cam 3 cm si se potrivesc in bradul papusilor. 

Dupa ce am pus steluta mica in varful bradului Ilincuta s-a asezat langa brad pentru adventul fotografic de astazi, cu tema stelute. 


 

16 comentarii:

  1. Ce dragalase obiecte! Foarte inspirate ideile. Eu ma tot uit la floricelel bradului, insa nu realizez cum le-ai facut. Nu stiam numele de chenille.
    Felicitari pentru realizare! Alte inspiratii pe mai departe.❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://mydreamlandovertherainbow.blogspot.com/2014/01/floricele-yo-yo.html?m=0 aici ai un tutorial pentru floricele. Sunt simplu de făcut.

      Ștergere
  2. Superb!. Pot să mănânc eu acadelele? Așa de bine arată. Și steluțele sunt perfecte.
    Și eu le spun chenille. Așa le-am învățat când le-am descoperit, dar am văzut că nu prea a intrat cuvântul acesta pe la noi și chiar și peste hotare li se spune acum „pipe cleaner”.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poți să mănânci acadelele, dar s-ar putea să te gâdile puțin pe gât 🤣🤣🤣🤣

      Ștergere
    2. La momentul asta cred ca mi-ar prinde bine ceva gâdilat pe gat. Tocmai m-a pocnit o răceală de zile mari. Nici nu reusest sa ma concentrez bine la ce am de făcut.

      Ștergere
    3. Imi pare rau sa aud asta, mai ales ca deja ai adunat foarte multe raceli anul acesta.

      Ștergere
  3. foarte dragute si aceste mici ornamente plusate ☺ Fotografiile sunt tare dragalase!
    Felicitari! Pupici si o zi buna! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  4. am revenit, dupa ce m-am lamurit la Suzana de ce toate aveti astazi sarma-plusata! ☺☺☺
    am râs cu lacrimi! ☺☺☺ Citind titlul la tine "sarma plusata"... zau ca am citit cu accent pe prima silaba si m-ma gândit, simpatica asociere de idei între viermisorul plusat si delicatesa culinara pentru Craciun ☺☺☺☺ Apo am citit la Suzana iar despre sarmale plusate... apoi am deschis ochii mai bine si m-am corectat - sârme!!!! Ahaaaa! acum are totul sens! ☺☺☺ In capul meu s-a facut lumina ☺☺☺☺ Hahahaha! Ce înseamna sa am imaginatie bogata! ☺☺☺
    Te pup ❤️😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yu-hu, după festinul de la petrecerea voastră numai la sărmăluțe te-ai gândit! Am scris de pe calculator și acolo nu scriu cu diacritice că este prea complicat. Dar e bună faza!

      Ștergere
  5. Ahhhh ce tare ce tare! Si tu ai facut braduti din sarmele plusate cu verde!! Ce bine arata! Eu i-am facut mai putin stransi - dar ce fain arata asa! :D Imi plac si stelutele - si acum ca ma uitam la bastonasele pentru brad, cred ca am si eu unul de anul trecut :D Chiar va trebui sa ma uit in cutiuta. Dar asa imi amintesc ca am facut unul :D. Ce bine arata si in combinatia asta!!
    Ilincuta are de ce sa fie bucuroasa!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rux, am vrut să fac și un ursuleț, dar a ieșit o arătare 😀😀😀. Așa că am rămas pe teren sigur.

      Ștergere
  6. Sunt minunat de minunate ornamentele realizate din sarma plusata! 😍
    Ilincuta a terminat tqate acadelele?! 😊
    Langa minunatul brad cu "flori" si ghirlanda sclipicioasa se gandeste Ilincuta unde s-ar mai potrivi o stea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, acadelele alea imi plac si mie foarte mult, deocamdata le pastram. Poate le agatam totusi in brad.

      Ștergere
  7. Imi PLACE foooarte mult brădutul, tu l-ai făcut? Si ornamentele tale sunt frumoase. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere