21 decembrie 2023

Reflexii in oglinda - târgul de Crăciun

 Să știți că este singura parte din târg care m-am interesat, luminițele. Vinerea trecută am ieșit în oraș după serviciu cu două prietene, și ne-am dus la un restaurant exact în ușa târgului. Am mâncat bine acolo, la căldurică, și nu m-am mai interesant mâncarea din târg, care oricum rivaliza la preț cu cea de la restaurant, dar nu și la calitate. Și mie una nu mi-a plăcut niciodată să mănânc in picioare, așa că evit mâncatul la asemenea evenimente.








De cumpărat nu am cumpărat nimic pentru că erau foarte puține căsuțele cu artizanat, majoritatea sunt cu mâncare, iar cele cu artizanat sunt tot aceleași de ani buni. Vând artizanat dar nu ornamente specifice Crăciunului, nu le-am fotografiat dar una este cu pielărie, una cu oale de lut, mai sunt cu obiecte din mărgele, bijuterii și decorative, era și una cu lucruri din fetru din care câteva se calificau pentru Crăciun. In acest an târgul este organizat de Untold și se vede, căsuțele au afișate denumiri dubioase și în afara denumirii nimic nu amintește de Crăciun. De altfel s-a făcut și o petiție online care a fost semnată de foarte multă lume. 

Așa că am dat o tura rapidă, am fotografiat luminițele și caruselul și am plecat că era frig și trăgea un vânt rece. 

Rubrica Reflexii in oglinda este gazduita de Carmen.

Fotografii din arhiva personală.

8 comentarii:

  1. Ce frumoooos , ma bucur atat de mult ca ne ai plimbat si pe noi cu tine! 🎄💞🎀
    Foarte frumoase luminitele din targul vostru! Imi place si bradul acela fosforescent! E plin de mini luminite sau cum este realizat acel efect? Superb!
    Te pup. Noapte buna!😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că sunt mii de luminițe, am căutat informații despre el dar nu am găsit.

      Ștergere
  2. Eu ma bucur ca ai fotografiat - asa am vazut si eu ce s-a facut prin Cluj :D. Ce de luminite sunt in Brad :O.
    Pare dragut ... probabil ce mi-a placut e ca nu e... aglomerat :)).
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era cam devreme, abia se înserase. Mai târziu sunt concerte, poate atunci să vină mai multă lume. Din păcate, că și tematica târgului, concertele sunt cu muzică de Untold, nu de Crăciun.

      Ștergere
  3. Luminițele sunt frumoase. Mi-ar plăcea să mă plimb pe acolo doar pentru ele. Păcat de celelalte aspecte ale Tărgului care lasă de dorit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici pana in usa targului de aici nu am ajuns in acest an - am vazut poze! :-))
    Ca vad poze cu bradul plin cu mii si mii de licurici de la voi e una, dar sa vad poze cu un brad care e la... 20 de pasi de mine... Hm.
    Imi place mult iluminatul! Chiar pacat ca strica unii tot cu "progresismul".
    Multumesc pentru plimbare! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai este deschis târgul? Fugi repede și fă niște poze, să vedem și noi! Și eu ajung tot mai greu, și lucrez foarte aproape. Dar când ies sunt tot mai obosită, drumul spre casă durează foarte mult, in weekend am alte drumuri și oricum ocolesc Clujul in weekend.

      Ștergere