10 decembrie 2023

Coroniță pentru Crăciun

 Coronița asta mi-am dorit-o într-o cromatică mai ștearsă, așa că fotografia aproape că pare alb-negru. Baza este o formă din polistiren, pentru că am vrut să fie voluminoasă, dar decorul este aproape în întregime din materiale reciclate sau cel puțin care au primit o altă destinație după ce au stat o vreme abandonate. 

Firul gri a fost în viața anterioară un fular, eu l-am cumpărat special ca să îl deșir, după ce a ajuns la cea mai mare reducere posibilă la un sh, adică 1 leu. Floarea argintie am crosetat-o din sârmă acum vreo 11-12 ani dar nu am fost mulțumită de rezultat, sârma este siliconata și nu are ținuta potrivită pentru bijuterii. Am mai folosit câteva globulețe din ață înfășurată pe ziar mototolit și câteva din polistiren argintiu, o fundiță dintr-o panglică păstrată nu mai știu de când și o bucată de ghirlandă cu steluțe. 



Înzestrată cu atâtea elemente reciclate, coronița merge drept spre transformările creative ale lunii decembrie. 

8 comentarii:

  1. Imi place enorm baza catifelata a coronitei. Si sunt multe idei interesante aici, despre care am auzit pentru prima oara. O floare crosetata din sarma nu am incercat sa fac.
    Suna usor palpitant...
    Felicitari pentru un ansamblu tare frumos.
    O noua saptamana inspirata! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Suzana, si mie imi place tare mult firul gros si pufos. Am desfacut un fular si aveam un ghem cat o minge.
      Eu am mai crosetat sarma, dar sarma subtire de cupru sau argintata. Are o tinuta frumoasa, asta siliconata se aseaza cum vrea ea, nu cum vrei tu.

      Ștergere
  2. Ce pufosenie de coronita!!! :) Ciar frumos firul. Si putin lucios, nu dar pufos. Am avut unul pufos un bleu deschis, luat de Ralu. I-am lucrat atunci un fular mare de tot.
    Imi plac globurile - ce fain, deci baza de hartie si pe deasupra fir.. Foarte de efect :D. Si cele de polistiren se potrivesc perfect la ansamblu.
    Am crosetat si eu tot acum un car de ani niste sarma subtire.. va trebui sa gasesc cutiile cu proiecte :). Mie imi place cum ti-a iesit floricica - e perfecta pentru coronita.
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Practic am adunat tot ce se potrivea la culoare și le-am pus pe coroniță, le aveam deja pe toate de mai mulți sau mai puțini ani (in general mai mulți haha). Îmi plac tare mult firele catifelate.

      Ștergere
  3. Îmi place foarte mult, are un aer vintage elegant. Floricica din sarma nu o fi fost potrivita pt bijuterii, dar e dovada ca fiecare lucru își are locul lui potrivit, chiar dacă uneori nu îl găsim imediat.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, unele își găsesc greu locul, dar merită așteptarea.

      Ștergere
  4. Cat de frumoasa este! 😍 😍 😍 Pur si simplu, m-am holbat la ea cu admiratie! Imi place cromatica, firul catifelat, decoratiunile! Superba!

    RăspundețiȘtergere