19 decembrie 2023

Bradut din folie de aluminiu - AEC ziua 18

 Ieri toate planurile mi-au fost date peste cap de o pana de curent, care a durat de la 8 seara pana dupa miezul noptii, cu o scurta revenire de o jumatate de ora. Asa ca am lipsit, nu aveam cum sa fac fotografii fara lumina. Chiar si  lumina artificiala de care dispun este cam insuficienta si nepotrivita, cel putin pentru acest bradut, dar nu am ce face ca ajung doar noaptea acasa in acest anotimp. 



Am format conul dintr-un dosar uzat, am desenat cu chiu cu vai pe el niste spirale si niste puncte si le-am conturat cu silicon (este prima data cand incerc aceasta tehnica) si am imbracat conul in folia de  aluminiu. Urmand un tutorial de pe net am conturat cu crema de ghete, dar cred ca era mai bine cu vopsea maro, cum am avut de gand initial. Acum e tarziu, poate la urmatorul!


8 comentarii:

  1. Crema de ghete? Nu am vazut asa ceva. Este ceva foarte interesant cu silicon. Unii fac tablouri incredibile vopsind peste urme de silicon.
    Ti-a iesit deosebit. Felicitari!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a uscat foarte greu dar acum este ok. Înlocuiește cu mare succes bitumul care se folosește pentru efectul de învechite. Cred că sunt foarte asemănătoare ca și compoziție, doar diferența de preț este foarte mare.

      Ștergere
  2. Cât este de frumos! O dee minunată, numai bună de reținut și aplicat. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha!! Eu nu vazusem articolul si le iau din reader. Nu a aparut. Vai sper sa nu fi fost decat un caz izolat!!! :O.
    Deci asta e povestea lui!!! Il vazusem in celalalt articol... acum inteleg :)).
    Foarte tare idee.. foarte tare! Ce mult imi place.
    Suuuper.
    Felicitari si pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil că ți-l arată doar pe ultimul, și eu am postat mai multe unul după altul. Asta este povestea lui, la cât de înghețat este mă gândesc că poate fi bradul Crăiesei Zăpezii.

      Ștergere
  4. Ce fain este! L-am vazut, mai intai, in postarea cu braduti si-am crezut ca "modelul" e format din jocul luminii si - cand colo! - e muuult mai complicat. Si foarte fain a iesit! Super idee, si realizare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu e complicat deloc, foarte ușor l-am făcut.

    RăspundețiȘtergere