11 decembrie 2023

Coronita din puzzle - AEC si AF ziua 11

 Piesele de puzzle m-au lasat... putin puzzled, am crezut initial ca trebuie sa completez imaginea, apoi am vazut ca sunt doua bucati distincte, si in cele din urma am citit postarea Mihaelei. Din lipsa de idei, am ales sa fac si eu o coronita, decorata cu o fundita improvizata dintr-un rest de panglica (scuzati capatul destramat) si un ren taiat de pe o ghirlanda. Este mai mare si mai solid decat cei primiti in bradut, aceia nu s-ar fi potrivit pe panglica.

Ilincuta a pus stapanire pe coronita gigantica (pentru ea), vrea sa si-o atarne pe usa. Ce ma fac, ca ea nu are usa???? 


Aici se vad cele doua fragmente, le-am montat pe un caiet si se cam pierd in peisaj.



10 comentarii:

  1. Pai desenezi o usa pe o coala de desen si apoi prinzi coronita de ea. Va intelege ca este o etapa intermediara pana la rezolvarea problemei...
    Ai depasit momentul cu puzzle--ul. Eu am facut doar o coronita pentru AF.
    La celalalt subiect am alte idei. Insa nu se pot prea repede face.
    Inspiratie pe mai departe.❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va trebui să îi fac și o ușă, dar o ușă la... ce? Încă nu are căsuță.
      Inițial am vrut să fac cercei, să nu stric imaginea cu păsările, dar m-am răzgândit.

      Ștergere
  2. Faci pentru Ilincuta o usa! 😊 Din cele care duc spre... oriunde duce gandul! 😊
    Tot coronita am facut si eu din piesele ramase! 😃 Vorba Mihaelei (MNiko): "e luna coronitelor" (ceva de gemu'). 😊
    Foarte frumoasa coronita ai facut! 😍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, ne-am scos că este luna coronițelor (și a steluțelor).

      Ștergere
  3. Poti sa faci o usa din carton :-) Asa o coronita merita sa fie agatata la lor de onoare ♥
    Faina idee, felicitari. ❤️😘😊

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar luna coronițelor. Și aseara tot coroniță vrpoiam să fac, dar am tras de mine să mai fie și altceva si știu că mai sunt materiale din care se pot face coronițe.
    Îmi place multcoronita ta cu imaginea de pe puzzle păstrată. Dacă nu ușă, tot trebuie să gășețti un colâișor pentru Ilinca unde s-o atârne.
    Felicitări. Spor și inspirație în continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a plăcut cum sunt colorate piesele, și mai ales luciul lor, și nu aș fi vrut să îl acopăr

      Ștergere
  5. Ii faci usa.. acum sa te vad :)). Sunt oricum sigura ca ar (si va ) iesi minunat.
    Coronita este tare faina -nici eu nu am vopsit piesele (a fost tentant dar aveau asa imprimeu placut.
    Imi place ce fragmente ai avut. Cel cupasari mi-au amintit de turturelele din Singur
    acasa 2
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă fac ușă, nu o mai am încotro și o să trebuiască să fac și cameră 🤣🤣🤣.
      Nu am văzut Singur acasă 2, mi-a ajuns primul, știu că are mulți fani dar pe mine nu m-am prins.

      Ștergere