2 decembrie 2023

Crenguțe de brad - AEC și AF ziua 2

 Vazand ca tema de azi a adventului fotografic este "crengute de brad" Ilincuta s-a dus direct la crengile trimise de Mihaela. Vaaai dar sunt prea mari pentru mine, e acolo o padure intreaga! a zis ea si si-a taiat cateva crengute mai mici pe care le-a pus intr-o vaza mititica. Le-a impodobit cu globuri si a facut fotografia pentru adventul fotografic, in timp ce agata ultimul ingeras pe o crenguta. 


Dar stai, bradul are nevoie si de o ghirlanda! In acest scop a folosit siragul de margele aurii, iar pe cel de margele rosii l-a infasurat la baza vazei.

Vreti sa stiti de ce are Ilincuta fiecare glob in doua exemplare? Pentru ca a ajuns la cutia mea cu cercei!!!!

13 comentarii:

  1. hahaha, vai ce dulce ♥ Ilincuta si cerceii pe post de globuri! Draguta idee!
    Te pup. Distractie faina mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare cum o fi ajuns tocmai acolo? Vad ca s-a distrat de minune cu ornatul crengutelor!
    Si mica vaza imi place foarte mult.
    Inspiratie pe mai departe! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cand a aflat ca i-am dat o misiune nu mai are stare! Abia asteapta tema fiecarei zile!

      Ștergere
  3. Tocmai când admiram ce îngerași mici are Ilincuța, ne-ai dezvăluit secretul cerceilor. Păi de ce să stea pitișți într-o cutie, nu mai bine să împodobească brăduțul Ilincuței?
    Felicitări pentru aranjament și pentru punerea în scenă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Mihaela, era păcat să stea în cutie, se potrivesc perfect in brad.

      Ștergere
  4. Ce vazuta micuta si ce bradut dragalas!! Sa stii ca asta e avantaulcu bradul papusilor - pot imprumuta cerceii - eu am insa calendarul de anul trecut, asa ca cerceii sunt in siguranta :)) - glumesc.
    Imi place tare mult cum ai aranjat si decorat :*
    Pupici! Si Ilincuta are un coltisor minunat (cred ca il imaprte cu prietenele ei... parca vad ca va trebui sa le pui cadouri sub bradut... :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că sunt și cercei care merg și în bradul mare, nu port eu așa ceva dar sunt.
      Este vaza pentru ghiocei și viorele, îmi este tare dragă. Mai am una micuță din porțelan, dar asta este un pic mai mică.
      Cadouri...phiiii!

      Ștergere
  5. Ha ha ha...ce idee cu cercelușii puși ca globulete. Imi place brăduțul tău! Duminica frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place foarte mult aranjamentul realizat de Ilincuta! E mititel, cum e ea, mititica - si, evident, imi fuge gandul la... spiridusi! Cred ca Ilincuta e un spiridus deghizat. ❤
    Frumosi cercei... Scuze! Frumoase globulete! 😍 (faina idee!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mai usor de gestionat lucrurile mititele, de-aia am si ales o mascota mititica. Mai stii, o fi spiridus, nu zic nu.

      Ștergere
  7. Interesanta idee de folosire a cerceilor😃

    RăspundețiȘtergere