17 decembrie 2023

Panglica de hartie - AEC ziua 17

 Astazi am realizat ca am trecut binisor de jumatatea acestei provocari. Si pana acum am tinut pasul mai bine decat am sperat. Pentru astazi, a fost in program o panglica de hartie, subtire si finuta. Dupa ce a intors-o pe toate partile, Ilincuta s-a hotarat: un bradut pentru agatat in brad! A taiat un triunghi din cartoanele pastrate pentru asemenea momente, a lipit cu determinare fasii din panglica de hartie pe ambele fete, a prins in varf si o agatatoare din fir auriu (se subtiaza stocul) si a mascat lateralele cu un fir auriu mai gros, pastrat de la o cutie cu bomboane.In varf a fixat cate o steluta, din punga cu paiete de zilele trecute. Cate una pe fiecare fata, sa aiba ornamentul doua fete.



8 comentarii:

  1. Uau! Cate de vesel este bradutul Ilincutei! Si cata rabdare (si indemanare!) are. :-)
    Eu n-am idee ce si cum sa fac, dar vazand la voi poate imi vine o idee sau... copiez un model. : (sau "compilez" mai multe) Ups. :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa ceva ar fi frumos si ca felicitare. O idee minunata cu adevarat!
    Felicitari! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merge și că felicitare, dar nu prea am cartoane potrivite ca bază.

      Ștergere
  3. Minunat, ornament cu două fețe! Felicitări Ilincuța!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce frumos a iesit!!! Va trebui sa imi fac si eu un bradut din acesta - si tu si Mihaela (Mniko) mi-ati facut pofta si imi plac amandoua modelele. :D
    Ceeee ma fac :))) ?

    Poate de Craciun - ca acum abia mai jonglez cu toate cele :)))
    Dar da.. e superba ideea :D
    Pup

    RăspundețiȘtergere